Kuinka moni rohkenee laittaa meikittömän

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
On joskus ollut, muinaisella nikillä. Tällä nykyisellä nikillä olen päättänyt, että yhtäkään kuvaa ei tipu kenellekään. En halua tulla tunnistetuksi kadulla.
 
Mullakin on profiilissa ihan meikitön naama ! Meikkaan todella harvoin, vain jos on jokin juhlavampi tilaisuus tiedossa eli pari kertaa vuodessa ehkä.. En jaksa turhaan vaivautua ! Olen jo naimisissa enkä enää työelämässä, sairaseläkeläinen siis eli ei tarvitse esittää mitään jonkin maskin takana ! Nainen on aina kaunis ihan luonnollisenakin !
 
Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Mullakin on profiilissa ihan meikitön naama ! Meikkaan todella harvoin, vain jos on jokin juhlavampi tilaisuus tiedossa eli pari kertaa vuodessa ehkä.. En jaksa turhaan vaivautua ! Olen jo naimisissa enkä enää työelämässä, sairaseläkeläinen siis eli ei tarvitse esittää mitään jonkin maskin takana ! Nainen on aina kaunis ihan luonnollisenakin !
Vaikka mie meikkaankin lähes päivittäin, ni eipä ole mitään tarvetta sittää mitään minkään maskin takana
:eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Mullakin on profiilissa ihan meikitön naama ! Meikkaan todella harvoin, vain jos on jokin juhlavampi tilaisuus tiedossa eli pari kertaa vuodessa ehkä.. En jaksa turhaan vaivautua ! Olen jo naimisissa enkä enää työelämässä, sairaseläkeläinen siis eli ei tarvitse esittää mitään jonkin maskin takana ! Nainen on aina kaunis ihan luonnollisenakin !
Hei haloo!! Vaik kuinka naimisissa niin kyllä siitä miehestä on varmaan mukava nähdä se nainen mikä joskus ehkä olit..

Vai luuleks et tykkää katsoo aina petolinnun perberiä??
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MarjaK:
Mullakin on profiilissa ihan meikitön naama ! Meikkaan todella harvoin, vain jos on jokin juhlavampi tilaisuus tiedossa eli pari kertaa vuodessa ehkä.. En jaksa turhaan vaivautua ! Olen jo naimisissa enkä enää työelämässä, sairaseläkeläinen siis eli ei tarvitse esittää mitään jonkin maskin takana ! Nainen on aina kaunis ihan luonnollisenakin !
Hei haloo!! Vaik kuinka naimisissa niin kyllä siitä miehestä on varmaan mukava nähdä se nainen mikä joskus ehkä olit..

Vai luuleks et tykkää katsoo aina petolinnun perberiä??
lisään et meikin ei tarvitse olla peittävä maski vaan se voi olla myös kaunis ja luonnollinen. sulla hieman vääristynyt kuva asioista.
 

Yhteistyössä