Kuinka moni on onnistunut laihduttamaan ihan vain kotona...

  • Viestiketjun aloittaja Laihis
  • Ensimmäinen viesti
Minä :wave:

Olen aina laihduttanut vain kotona, ja pysyviä tuloksia olen saanut. Ei aina ole tuntunut laihdutukselta edes.
Tällä kertaa kun olin synnyttänyt, eikä paino lähtenyt millään laskuun, vedin kaalisoppadieetin viikon verran, jolla sain 2,5 kg:n startin. Nyt aion taas tehdä niin kuin aina ennenkin kun olen halunnut pudottaa painoa, että vähennän syömistä, jätän "herkut" pois, mutta jos tulee himo, syön vähän suklaata tms. Yleensä minulla on parhaiten toiminut "kaikki tai ei mitään", eli ei mitään herkkuja :)
Vähennän vain rasvaa ja sokeria. Liikunta on ollut ihan tavallista, kävelen jos jonnekin olen menossa. 30 min-1,5 h ehkä 3 krt viikossa.
Yleensä lähtenyt 2-4 kg kuukaudessa.
 
mie
Olen onnistunut laihduttamaan kotikonstein vajaan vuoden aikana 13 kiloa. Vähensin herkkujen syömistä, ryhdyin taas urheilemaan ja olen myös yrittänyt lisätä hyötyliikuntaa... vielä olisi 7 kiloa pudotettavana, sitten olisin tavoitteessani. Tosi tyytyväinen olen kyllä jo nyt, kilot ovat karisseet pikkuhiljaa ihan itsekseen. On tosi mukava mennä vaatekauppaan, kun pitkästä aikaa löytää "rättejä" sieltä ns. normaalivartaloisten puolelta.
 
ä-78
terve! :attn:
3n lapsen jälkeen tuntui että oon sika lihava ja pitäs jotai tehä. En tykkää liikunnasta ja herkkuja rakastan yli kaiken. En IKINÄ ole ollut laiha, mutta en lihavakaan. 65kg (165cm)
Isäni laihdutti aikoinaan 10kg, kun jätti ilta syömisen pois. Se lopetti 8lta illalla ja laihtui puolessa vuodessa 10kg.

Päätin kokeilla. Elokuussa 04 jätin ilta syömiset pois, 18.00 jälkeen en syö.
Muuten syön päivisin herkkuja todella paljon!!! Nyt vähän yli vuosi takana ja 16kg pois.... :)
Paino tippui hitaasti 0.5-1kg kk. Juhlapyhinä oon syönyt sitten iltaisin ilman omantunnon tuskia...... Suosittelen. :wave:
 
zalminakki
mä laihdutin keskimmäisen syntymän jälkeen ihan kotikonstein 30kg ja alle vuodessa.
nyt tän viimesen syntymän jälkeen olen laihduttanut noin vuodessa 25kg ja 5kiloo pitäs vielä pudottaa.ja ihan kotikonstein siis.

vaatii kyllä itsekuria aika paljon noin suuret pudotukset.
 
päivänlilja
:wave:

Aloitin 10.7 muuttamalla ruokavalion terveelliseksi ja annokset fiksun kokoisiksi. Nyt on jo yli 15 kiloa tippunut :D .

Meidän oman ryhmän tuki on ollut korvaamaton apu onnistumisessa :heart: .
 
kolmenmamma
Aloitin laihduttamisen 9.1.05 ja taakse on jäänyt 18 kg. Minulla on PV:n romppu, jolla sain hallintaan ruokamäärät ja -kalorit noin about. Enää en laske joka suupalaa, mutta syön monipuolisesti ja terveellisesti. Vielä olisi viisi kiloa saatava pois!

Eli tsemppiä, kyllä laihdutus sujuu, kun pääsee alkuun!
 
minä 1-vuotiaan tytön äippä karistin 15 kiloa lenkkeilemällä ja kuminauhajumpalla(puolessa vuodessa). Laihduin noin kilon viikossa,pitihän siinä tietysti tarkkailla syömisiäkin. nyt olen lähes tavoitepainossani,edelleen jatkan jumppaamista ja lenkkeilyä.kyl kotona onnistuu kun on sitkee!!!
 
Minä ennen kuopusta tiputtelin kanssa kotona ihan itsekseni 12,5kg 7 kuukaudessa =) !!Tein vaan Uudenvuodenlupauksen, että nyt lähtee läski ja lähtihän sitä, mutta urakka jäi vielä kesken, kun ihana prinsessamme ilmoitti, että täältä oltais tulossa ;) ja nyt ei tunnu puhti löytyvän taas millään :/ !!

Niin ja ihan vaan lisäsin liikuntaa,lopetin herkuttelun ja vaihdoin kevyempiin ruokiin..kahvista jätin sokerin pois yms.
Kerran viikossa oli mulla herkkupäivä, jolloin herkuttelin enkä ns.laihduttanut ja se kyllä kannattaakin pitää, ettei ihan pillastu kokonaan ilman herkkuja ;) !
 
moi.olen nyt laihduttanut terveellisen ja liikunnallisen elämän myötä 7kkdessa 29kg.olen mielissäni,mutta pitää vielä jatkaa.pidän kerran viikossa kunnon mässäilypäivän ja muuten syön normaalisti,terveellisesti ja ruoka-aikoina.rasvan ja sokerin käytön olen lopettanu,paitsi jonkin verran rasvaa käytän koskä elimistö tarttee rasvaakin
 

Yhteistyössä