Kuinka moni on ollut koulukiusaaja?

en ainakaan tunnusta.. mutta mies on,ja kyllä hävettää ihan senkin puolesta.. välillä kertoilee niitä ihan käsittämättömiä asoita mitä on koulussa tehnyt ja toivon ettei meidän kenestäkään tule moista
 
Alkuperäinen kirjoittaja ilpo:
Minä kanssa, sekä kiusattu että kiusaaja - vahinko kiertämään
Minä myös. Mä muistan sen päivän joskus 6. luokalla kun mä mietin, että jaa pitää nähtävästi päättää syökö vai tuleeko syödyksi. Päätin, että minuahan ei enää kiusata.

Kadunko? Todellakin. Hävettääkö? Kysy vaan... Mun mielestä katumuksen puute on merkki siitä, ettei ole kasvanutkaan aikuiseksi.
 
jep
Kyllä ja hävettää, hirvittää ja kaduttaa. En oikeasti ymmärtänyt silloin, mitä tein. Kukaan ei puuttunut tilanteeseen, mitä todella ihmettelen. Olen oikeasti ihan hyvä ihminen, empaattinen ja muutenkin normaali, mutta jostain syystä en tuolloin vain ymmärtänyt, kuinka satuttavaa kiusaaminen voi olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
en ainakaan tunnusta.. mutta mies on,ja kyllä hävettää ihan senkin puolesta.. välillä kertoilee niitä ihan käsittämättömiä asoita mitä on koulussa tehnyt ja toivon ettei meidän kenestäkään tule moista
Jos meidän kakaroista yksikään tekee sellaista niin alkaa aikamoinen sota! Tai jos niitä koulussa kiusataan niin pistän ison pyörän pyörimään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minä kyllä!
Hävettääkö ja kaduttaako? Minua ainakin aivan helve*isti!
Ja nyt sä kiusaat metsän viattomia eläimiä aseiden kanssa :eek:
En kiusaa vaan tapan!
kerralla nirri pois,ei se oo kiusausta :D ,ainakin jos meijän ukolta kysytään.Nylki jänön tänään ja samalla peukalonsa :p ,tonttu mikää tonttu!
 
Ja vastaus,en ole koskaan kiusannut.Jo pienestä pitäen oon pitänyt heikompien puolta ja sitä teen edelleen koulunkäyntiavustajan työssä,siis yritän kitkeä sitä kiusaamista minimiin ja myös ärähän heti jos joku(yleensä harmaa)ilkee aukoo jollekkin päätään täällä palstalla!
Kumma juttu ,mut minuu on kyllä kiusattu aikanaan kopiksessa ylipainosta,aikuiset ihmiset ja niin muuten ilkes kkavusatajaks opiskellessani muutamat aikuiset naiset(opiskelutoverit)kiusata erästä erilaista ,mutta mukavaa opiskelutoveriani.Loppu muuten lyhyeen!Ilkesivätkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu:
Oletteko miettineet mitä kiusaus on aiheuttanut kiusatuille tai tiedättekö mitä heille nykyään kuuluu? Miksi kiusasitte?
Kyllä! Ja arvaa kuinka pahalta tuntui kun (reilut kymmenen vuotta sitten) likka tuli sanomaan että vieläkin vihaa minua ja kaveria yli kaiken! Ja aikaa koulusta oli mennyt liki kymmenen vuotta. Mutta taas toisen naisen kanssa juteltiin baarissa ja pyytelin anteeksi niin sanoi että " ei mitää ,ihan ok" eli lapset on lapsia. Mutta tämä olikin ala-asteen juttuja.
 
oon ollu kiusattu ja kiusaaja... hävettää ja kaduttaa juu. Molemmat nää ollu vaiheita ala-asteella. Yläasteella jo sitten kavereita niiden kanssa keitä kiusannu ja myös niiden kanssa ketkä mua kiusannu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja kiusattu:
Oletteko miettineet mitä kiusaus on aiheuttanut kiusatuille tai tiedättekö mitä heille nykyään kuuluu? Miksi kiusasitte?
Kyllä! Ja arvaa kuinka pahalta tuntui kun (reilut kymmenen vuotta sitten) likka tuli sanomaan että vieläkin vihaa minua ja kaveria yli kaiken! Ja aikaa koulusta oli mennyt liki kymmenen vuotta. Mutta taas toisen naisen kanssa juteltiin baarissa ja pyytelin anteeksi niin sanoi että " ei mitää ,ihan ok" eli lapset on lapsia. Mutta tämä olikin ala-asteen juttuja.
On se Timppa vaan miehinen mies kun on koulussa tyttöjä kiusannut. Ei kantti riittänyt kiusata toisia poikia?
 
Mä olen joskus miettinyt jälkeen päin sitä, että onko joku kokenut mun sanomisia tai tekemisiä jotenkin kiusaamisena. Joskus olen heittänyt muille varmaan yhtä idioottimaisia juttuja, mitä olen itse kuullut muilta. Ja oman siskon kanssa tuli tutuksi se, että sanoo jotain jota ei todellakaan tarkoita satuttavana, mutta se osuukin toista todella pahasti johonkin kipeään kohtaan. Ja muistan, että joskus ala-asteella me lälläteltiin kerran kuorossa yhdelle tytölle, jolla oli yksi erikoinen tapa, koska se oli meistä 3-luokkalaisista muka hauskaa, eikä me tajuttu että sehän totta kai tuntui siitä tytöstä tosi pahalta. Sitä mä en tiedä, että muistaako se tyttö sitä. Ehkä se on ainoa asia, mitä se muistaa siltä luokalta, ja sen mielestä me oltiin ihan täysiä vittupäitä.

Mulla on ollut koulussa hirveän paha olla, eikä mun sosiaaliset taidot ystävyyssuhteissa ole olleet kehuttavia. Mulla oli ihan paska itsetunto ja huono olo, vaikka kaikki luuli että mulla on hyvä itsetunto ja itseluottamusta vaikka muille jakaa. Mulla oli paljon sellaisia asioita, mitkä painoi mun mieltä, ja luulen että ainakin peruskoulussa olen voinut toisia loukata ajattelemattomuuksissani. Musta olis joskus mielenkiintoista kuulla, mitä mun silloiset luokkakaverit ajattelee siitä, että miten ne on mut nähneet.
 

Yhteistyössä