Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietin useinkin ja lopulta erosin![]()
Ja löysin ihanan ihmisen, jonka kanssa ei ole sellaisia ongelmia kuin edellisen..
Aika nopeesti löysit uuden... No parempaa onnea tälle kerralle....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja löysin ihanan ihmisen, jonka kanssa ei ole sellaisia ongelmia kuin edellisen..
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mietin useinkin ja lopulta erosin![]()
Aika nopeesti löysit uuden... No parempaa onnea tälle kerralle....
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:lapsen syntymisen lähestyessä oli meilläkin kriisiä... se jännittää aina. sitten helpotti kun lapsi syntyi... toivottavasti teilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Greene:Nyt minä tiedän, mitä se elämä on ilman miestäni, yksin lasten kanssa :'(
jäin 1½vkoa sitten leskeksi ja tätä kohtaloa en soisi edes pahimmalle vihamiehelleni.
Rakastakaa toisianne ja alkää ottako toista itsestäänselvyytenä!
Alkuperäinen kirjoittaja Greene:Nyt minä tiedän, mitä se elämä on ilman miestäni, yksin lasten kanssa :'(
jäin 1½vkoa sitten leskeksi ja tätä kohtaloa en soisi edes pahimmalle vihamiehelleni.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Greene:Nyt minä tiedän, mitä se elämä on ilman miestäni, yksin lasten kanssa :'(
:'( :hug:
Mä aina sanonkin miehelle, että ei saa lähteä riidoissa aamulla töihin (niinkuin tänään), mutta...
Jaksamista sinulle !! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Greene:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Greene:Nyt minä tiedän, mitä se elämä on ilman miestäni, yksin lasten kanssa :'(
:'( :hug:
Mä aina sanonkin miehelle, että ei saa lähteä riidoissa aamulla töihin (niinkuin tänään), mutta...
Jaksamista sinulle !! :hug:
:flower:
Niin minäki sanoin samaa miehelleni :heart:
Eilen kävin saattamasta miestä siunauskappeliin, näin hänen valkoisen arkkunsa, mä ihan meinasin romahtaa, onneksi veljeni, lankoni ja appeni oli mukanani. Kyllä sydän meinaa särkyä :'(
Anopittomuus, ihanansti sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Entisen miehen kanssa mietin aina ja jatkuvasti. Nykyään en. Ainut mitä olis yksin kivempaa, niin anopittomuus ja syntymäpäivänä vois ostaa itselleen tosi hyvän synttärilahjan joka vuosi. Ei sillä, kyllä mieskin yrittää.