kuinka moni on käynyt kauppa-autossa tai käy vieläkin

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Lapsuudessa kävin joka viikko kun meidän tienhaarassa pysähtyi kauppa-auto.:) Sais kulkea vieläkin! Musta siinä oli jotenkin ihana käydä..lapsuuden kultaisia muistoja.. :)
Tämä sun kirjoitus, ja sitten tuo toisen keskustelun koulumatka-juttu menee ihan yksiin mun kirjoitusten kanssa. Ollaan oltu vissiin kumpaisetkin maalaislapsia? =)
kyllä vaan.:) muutin takaisin tänne maalle vähän aikaa sitten.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli76:
Taitavat vaan vähitellen hävitä tästä maasta. Harmi sinänsä.
Monella on nykyään mökillä pakastin, kuten meillä ja saa ostettua sinne ruokaa ja kaupassa on paremmat valikoimat ja edullisempaa.

Meidän mökillä käynyt kauppa-auton omistaja sanoi että ei saa mitään alennuksia kun ei ole kauppaa vaan ainoastaan se auto.

 
Olen käynyt moniakin kertoja, kun asuin lapsuudenkodissa. Meiltä oli 10km matkaa kauppaan, joten kauppa-autolla tuli käytyä. Parhaana aikana se tais käydä 4 kertaa viikossa.

Joskus lomareissulla ollaan päästy lasten kanssa käymään kauppa-autolla niin se on ollut heille elämys :)
 
Vieläkin muistan lapsuudestani sen kauppa-auton tuoksun. Tädin luona kyläillessä siellä aina käytiin ja sai valita jätskin suuren suuresta jätskivalikoimasta, joka syötiin kesä aikaan läheisellä kivellä. Se oli mukavaa :D
 
Sanna
Kyllä kävin/käyn. Äitini luona (Lapsuuskotini) käy yhä kauppa-auto. Silloin kun olin pieni, niin "pahimmillaan" kävi 2 eri firman autoa samana päivänä... Mie olin se, kuka usein nakitetiin ostoksille, sain sit palkaksi ostaa jotain namia...
Nykyään käy 2 kertaa viikossa.
kaverini isä on kauppa-autokuski.
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja jopa:
vantaalla käy..jumbon lähettyvillä :0
meiän parkkipaikalle se pysähty sillon kun vielä pakkalassa asuttiin. monesti tuli krapulasipsit ja limpparit sieltä haettua. (sillon ei vielä ollu lapsia meillä, pakko selitellä... :D )
 
kyllä vaan
Meidän kadulla käy kauppa-auto kerran viikossa. Siellä tosin on sen verran hintavaa ettei juuri tule osteltua sieltä.
Vantaalla asutaan ja laitamilla. Lähikauppaan on matkaa reilut 2km.
 

Yhteistyössä