Kuinka moni nainen tykkää rintojen imemisestä?

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun mieheni suutelee nännejäni, leikkii kielellään ja hellän vaativasti imaiseekin samalla toisen käden sormien pyöritellessä toista hereillä olevaa nänniäni, niin - kyllä!!

Rintani ja nännini ovat yksi erogeenisimmista kohdistani. Itsekin tykkään hieroa ja leikkiä niillä seksin aikana, varsinkin kun olen päällä...

vierailija
Mä rakastan sitä, kun mun nännejä hyväillään, nuollaan, suukotellaan, imetään ja puristellaan sormien välissä. Kastun välittömästi. Oma mieheni ei tätä tee, vaikka olen toivonut. Muuten meillä on upea suhde. Täytän itse hänen toiveitaan nahka-asusteista ym. Alkaen…

vierailija
Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Uskomatonta on se, että aikuinen ihminen ei tajua ettei kaikki pidä samoista asioista.

Mä en voi mitään sille, että mun mielestä mun nännien koskeminen tai niiden imeminen tuntuu inhottavalta. Se on epämiellyttävän tuntuista ja jopa kivuliasta. Ei ole mun juttu. Silti en pidä mitenkään uskomattomana sitä, että joku toinen tykkää kun hänen rintojaan ja nännejään koitetaan.

vierailija
En yhtään, se on niiiiin ällöttävää! Joskus (onneksi harvoin) mieheni tekee sitä että lutkuttaa tissejä mutta ei se edes tunnu, tekee niin kevyesti, kuuluu vain ällö maiske ja minua puistattaa. Kun vauvat joi niistä niillä sentään oli imuvoimaa ja tunsin sen mutta ei sekään hyvältä tuntunut. Se oli vain niiden syömistapa.

vierailija
Minulla oli aikoinaan rintatulehdus kun vauva oli syntynyt ja rinnat olivat todella kovat ja kipeät ja ne oli pakko tyhjentää puristamalla ja sivelemällä ei tullut mitään ja rintapumppua. Minun oli pakko imeä maidot pois itse. Meinasin kuolla siihen paikkaan, oli todella vaikeaa imeä omasta nännistä (enkä tarkoita tässä pelkkiä anatomisia vaikeuksia). Minua oksetti, huimasi ja ällötti. Otin pari imaisua rinnasta, syljin suihkun lattialle ja yökin kun yrjö meinasi tulla. Oli pakko jatkaa kunnes rinnat olivat tyhjemmät. En ikinä unohda. Se oli NIIIN hirveää. Kuvottavaa, jäätävää ja puistattavaa.

Yhteistyössä