Kuinka moni nainen tykkää rintojen imemisestä?

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
ärsyys
Alkuperäinen kirjoittaja neva:
Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Aijaa. Mulla varmaan menee piuhat suoraan nännistä jonnekkin aivojen ärsytyskeskukseen.

Näin meillä
Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Mullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!

mia
Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä:
Mullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!
Aivan näin. Mulla on siis kolme klitorista:) Mä aina yritän antaa vinkkiä miehelle että jos haluu mua tyydyttää, niin ei tarvii kuin hiukan koskea mun nänneihin yhdynnän aikana, esim imemällä, näykkimällä, niin takuuvarma orgasmi :)

Lapsia imettäessä ei ollut mitään tuntemuksia, ja imetin reilun vuoden per lapsi.
Ja en mäkään voi olla ilman rintsikoita kun ne on niin herkät, että tuntuu joka paidan liike yms liikaa.

jepu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
Tykkään!!! Ja voi että oli "tuskaa" imettää lasta sekin 5kk mitä imetin kun ei päässy nauttimaan miehen hyväilystä.
:eek: jaa mikäs sen esti? :eek:
Siis tarkotin rintojen hyväilyä!! Ja sen esti ihan se tosiasia kun rinnat oli jatkuvasti ihan täynnä maitoo enkä voinu ilman liivejä olla koko imetysaikana ku suihkun ajan. Eipä niitä voinu mennä rämpimään kun olis alkanu maito suihkuta.

hei
Tykkäsin ennen lapsia. Nyt en enää koska a) joko imetän tai b) jos en imetä niin se vaan tuntuu tyhmältä kun nykyään rinnat on lapsia varten. Tuntuu siis hölmöltä, että iso mies on tissillä. En osaa enää nauttia siitä.

--
Silloin kun ei vielä ollut lapsia, tykkäsin valtavasti. Nyt kun olen yhden lapsen imettänyt, tuntuu miehen tissien imeminen omituiselta. Muistuu mieleen aivan poikamme ruokailemassa rinnalla. En osaa siis enää kiihottua/nauttia tuosta.

ook
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Tuossa yhdessä aloituksessa oli että nainen tykkäsi rintojen imemisestä.

Minä inhoan kyseistä touhua ja ainut nautittava juttu on kun mieheni suutelee rintojen sivusta. Tuolta käsivarsien tai kylkien ja rintojen yhtymäkohdasta. Nänniin koskeminen on ällöttänyt aina.

Kauheinta on kun mies "pyörittelee" nännejä.
Tykkään kun se osataan tehdä. Ei vaan ole nyt tekijää.

ap
Täytyi tulla lukemaan vastauksia. Ollaan me tosiaan tässäkin asiassa erilaisia. Tiesinhän minä sen, ehkä.

Mietin tuossa miksihän se on niin ällöttävää ja varmaan osittain siksi kun se näyttää niin ällöttävälle ja sen näkeminen lopahduttaa halut. Mies on jotenkin koiranpentumainen sitä tehdessään ja se on alunperin saanut minut inhoamaan sitä. Se kun mies pyörittelee nänniään niin tulee mieleen vanhan ajan radio ja sen säätönupit. Tai minulla ei vaan ole tuota yhteyttä alapäähän. Minä tykkään kun mies koskee niskaan ja sieltä onkin sitten suorat piuhat :)

tissinen
Itse en oo tykännyt rintojen imemisestä/ hyväilystä, koska mulla on aika pienet. ja on aina ollut sellainen olo, et ne ei riitä. nyt on sellainen mies, joka kehuu niitä ja imee aivan ihanasti.... muutkin on kyllä kehuneet ja yrittäneet imee, mut jotenki tää mies nyt on saanut mut avautuun.

N30

Ärsyyntynyt äippä
Kyllä ärsyttää kun mies repii nännejä ja pyörittelee niitä. Tai takaapäin asennossa kouraisee rinnat selkäpuolelle ja hirnuu kun on karmeat riipparit. Itken loppu rakastelun ja häpeän halkorukkasrintojani.

"hmm"
Rintojen hyväily tuntuu hyvältä, hellästi tehtynä. Lipominen ja suutelu ja sensemmoinen tuntuu hyvältä, mutta EI pyörittely tai näykkiminen tai imeminen, se tuntuu helposti todella epämiellyttävältä. Mulla on kai superherkät nännit, kun niihin sattuu tosi helposti jos yhtään liian kovaa tekee, jos näykkäisee niin hommat kyllä loppuu siihen, koska se todellakin sattuu ja pilaa kaiken tunnelman heti.

Yhteistyössä