yöksis
En voi sietää nännin pyörittelyä. Minusta se on ihan kauheaa. En voi olla edes ilman rintsikoita, kun jos paita hankaa nänniin, niin se on niin inhottavaa.
Aijaa. Mulla varmaan menee piuhat suoraan nännistä jonnekkin aivojen ärsytyskeskukseen.Alkuperäinen kirjoittaja neva:Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Mullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!Alkuperäinen kirjoittaja neva:Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Aivan näin. Mulla on siis kolme klitorista Mä aina yritän antaa vinkkiä miehelle että jos haluu mua tyydyttää, niin ei tarvii kuin hiukan koskea mun nänneihin yhdynnän aikana, esim imemällä, näykkimällä, niin takuuvarma orgasmiAlkuperäinen kirjoittaja Näin meillä:Mullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!Alkuperäinen kirjoittaja neva:Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
jaa mikäs sen esti?Alkuperäinen kirjoittaja jepu:Tykkään!!! Ja voi että oli "tuskaa" imettää lasta sekin 5kk mitä imetin kun ei päässy nauttimaan miehen hyväilystä.
Siis tarkotin rintojen hyväilyä!! Ja sen esti ihan se tosiasia kun rinnat oli jatkuvasti ihan täynnä maitoo enkä voinu ilman liivejä olla koko imetysaikana ku suihkun ajan. Eipä niitä voinu mennä rämpimään kun olis alkanu maito suihkuta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaa mikäs sen esti?Alkuperäinen kirjoittaja jepu:Tykkään!!! Ja voi että oli "tuskaa" imettää lasta sekin 5kk mitä imetin kun ei päässy nauttimaan miehen hyväilystä.
se on niin ihanaaaaaaaa..Alkuperäinen kirjoittaja riina:peesaanAlkuperäinen kirjoittaja Tykkään:Samat sanat!Alkuperäinen kirjoittaja Minä:tykkään! Kiihottavinta on kun mieheni näykkii nännejä.
Tykkään kun se osataan tehdä. Ei vaan ole nyt tekijää.Alkuperäinen kirjoittaja v:Tuossa yhdessä aloituksessa oli että nainen tykkäsi rintojen imemisestä.
Minä inhoan kyseistä touhua ja ainut nautittava juttu on kun mieheni suutelee rintojen sivusta. Tuolta käsivarsien tai kylkien ja rintojen yhtymäkohdasta. Nänniin koskeminen on ällöttänyt aina.
Kauheinta on kun mies "pyörittelee" nännejä.