vierailija
Minulle nännit ovat herkät alueet. Pidän kun mies suutelee niitä intohimoisesti. Joskus saan nännien suutelusta orkut.
Uskomatonta on se, että aikuinen ihminen ei tajua ettei kaikki pidä samoista asioista.Uskomattomia vastauksia.. mulla menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän.. Tosin kun lasta imetin, niin sinä aikana se tuntui kyllä oudolta..
Täysin väärin!!! Rinnat ovat kaikkein kiihottavin ja seisottaminen juttu naisissaNo en tykkää! Rinnat on vauvoja varten!!!
Siis seisottavinTäysin väärin!!! Rinnat ovat kaikkein kiihottavin ja seisottavin juttu naisissa
Olen onnellisessa asemassa kun tyttöystäväni nauttii kun hyväilen niitä, suutelen ja hyväilen nännejäkin
Olet unelmanainen jokaiselle miehelleMullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!
olet valioyksilöMullakin menee piuhat suoraan tisseistä alapäähän. Olen ollut huuli pyöreenä tässä lukiessani miten moni ei tykkää nännistimulaatiosta. Mulle se on kaikki kaikessa!
Se on ISO MIINUS suhteessa jos ei saa suudella tissejä ja imeskellä hellästi nännejäen tykkää
Kai niitä saa käsitellä mutta ei tunnu missään.Se on ISO MIINUS suhteessa jos ei saa suudella tissejä ja imeskellä hellästi nännejä
ei näköjään saaKai niitä saa käsitellä mutta ei tunnu missään.
Kerran mulla oli semmonen hoito joka halusi et sen rintoja purraan ja kunnolla. Joutu käymään sen takia lääkärissä.Tykkään kun mies puree,imee ja näykkii nännejä ja muutenki puristaa,leipoo ja kourii tissejä.
Myös meitä vauvojen tekijöitä varten, tissien hyväily, pussaaminen ja kielellä nännien lipittäminen nostattaa kivasti erektionNo en tykkää! Rinnat on vauvoja varten!!!