K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 11:24 HajutonLataus kirjoitti::wave: onhan se melko pieni raha, mutta enemmän kuin opintotuki.. joten ihan tyytyväinen oon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:00 Kohtalotovereita kirjoitti:Kolminkertaistuu?
Itsekin ennen opintotuella ( 250 käteen) ja nyt äippäraha 380 euroa josta veroja sen 20%.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:03 Kohtalotovereita kirjoitti:Mutta onhan sulla mahdollisuus hakea yleistä asumistukea. Itse ainakin haen, koska miehelläkään ei isot tulot.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 12:00 Kohtalotovereita kirjoitti:Kolminkertaistuu?
Itsekin ennen opintotuella ( 250 käteen) ja nyt äippäraha 380 euroa josta veroja sen 20%.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:37 Mamama kirjoitti:Mulla kans tulee olemaan minimiäitiyspäiväraha, kuhan syksyllä äippälomalle jään. Olen tällä hetkellä opiskelija. Onks se tosiaankin niin että siitä viedään aina automaattisesti se 20% veroja? Uskomatonta, että noin pienestä summasta viedään niin paljon. Sehän on paljon enemmän kuin monella töissäkäyvällä. Onneks mies tienaa suhtkoh hyvin, joten raha ei tule olemaan iso ongelma. Minun rahat varmaankin menee vauvaan ja ruokaan. Loput joutuu mies maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 16:29 Tietämätön kirjoitti:Siis verotoimistossako saan laskettaa tuon uuden verokortin? Riittääköhän soitto sinne?