Kuinka moni menee töihin heti kun äitiysloma loppuu?

Tunnustaako kukaan muu? Tai en mä ihan heti mee, 5 pvän päästä äitiysloman loppumisesta =)

Lapseni ovat 9kk ja 2,5 vuotta. Mieskin on töissä, mutta myös kotona jnkv. Lapsille tulee hoitopäiviä (perhepäivähoitajalla) n. 10/kk
 
Itse menin molemmilta, tosin pidin äloman jälkeen aina kesälomia pois, kun äloma loppui aina joulukuun alussa niin menin tammikuussa töihin. Jos noin vähillä hoitopäivillä kuussa selviätte niin tosi hienosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiltaltti:
Itse menin molemmilta, tosin pidin äloman jälkeen aina kesälomia pois, kun äloma loppui aina joulukuun alussa niin menin tammikuussa töihin. Jos noin vähillä hoitopäivillä kuussa selviätte niin tosi hienosti.
En mäkään ehkä sit ihan heti olisi mennyt jos pojat joutuis joka pv menemään hoitoon, mutta esikon kanssa ainakin kaikki meni hienosti, vaikka olikin 8kk kun meni hoitopaikkaan.

 
Olin työttömänä, kun äitiysloma loppui, mutta ilmoittauduin heti työkkäriin. Töihin pääsin kun lapsi oli 1 v 2 kk ikäinen. Ja hoitopäiviä meilläkin ollut tuo 10 per kuukausi (joskus harvoin 12) siitä asti, muksu täyttää tänään kolme.
 
Liinuska74
Pakko tunnustaa, kun oli pakko mennä, kaikilta neljältä. Maataloudessa ei tunneta kolmen vuoden hoitovapaata. Yhtä alle kolmevuotiasta kohti saa 100 päivää vuodessa, mutta siitä pitää maksaa puolitoistakertainen sijaisapumaksu, tulis liian kalliiksi. Ja on melkein mahdotonta saada lomittajaa enää noin pitkäksi ajaksi, kun äitiyslomittajakin vaihtuu monta kertaa. ( ja äitiyslomakin on maksullinen...)
 

Yhteistyössä