Kuinka moni meinaa saaha huomenna mieheltään ystävänpäivälahjan?

Tai jotain muuta, mutta johtuen kuitenkin ystävänpäivästä? Kukkia? tahi jottai...

Mie en aio saaha...Ei oo ikuna ystävänpäivänä muistanu millään lailla... Sen mielestä tuommoset päivät on turhia hömpötyksiä... Mut mie oon joka vuos edes kortin hälle tehnyt. Tykkään askarrella ja antaa lahjoja.. Huomenna illalla saakin miulta oikein hienon lahjan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
en saa ystävänpäivä lahjaa......mutta meillä tulee 10v täyteen yhdessä oloa huomenna,ni ehkä kumminki saan jotai :heart:
Isot onnittelut teille!

AInii...sainhan mie kyl jo maanantaina pienen sydämen muotoisen suklaan mieheltä... Oli kääritty punaiseen folioon :heart: Jos se olikin sit miun lahja..ennakkolahja vaan...
 
täälläpäin
ei saa mitään myöskään! mutta en kyllä edes odota. Minusta olisi hassua, jos mun mies muistaisi kaikenmaailman päivät.
se riittää mulle et, synttäripäivänä antaa kukkia, kortin ja jonkin pienen lahjan, ja vie mut kaffeelle =)
Niin, ja hääpäivä on meillä sellainen,mikä on sit niinku sellanen yhteisen juhlan aika :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies muistaa aina naistenpäivänä! Mä olen hänelle puoliso, ystävänpäivänä muistetaan ystäviä.
Meillä vietetään Valentinen päivää. se kun on vähän enempi semmonen romanttinen päivä. Ja toki mies on mun paras ystävä myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies muistaa aina naistenpäivänä! Mä olen hänelle puoliso, ystävänpäivänä muistetaan ystäviä.
Niin no suomessahan tuokulkee ystävänpäivän nimellä, mut silloinhan juhlitaan ystävyyttä ja rakkautta ja sehän on myöskin rakastavaisten päivä...valentinen päivä!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies muistaa aina naistenpäivänä! Mä olen hänelle puoliso, ystävänpäivänä muistetaan ystäviä.
Meillä vietetään Valentinen päivää. se kun on vähän enempi semmonen romanttinen päivä. Ja toki mies on mun paras ystävä myös.
Meillä on niitä romanttisia kukkakimppupäiviä pitkin vuotta muutenkin...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies muistaa aina naistenpäivänä! Mä olen hänelle puoliso, ystävänpäivänä muistetaan ystäviä.
Meillä vietetään Valentinen päivää. se kun on vähän enempi semmonen romanttinen päivä. Ja toki mies on mun paras ystävä myös.
Meillä on niitä romanttisia kukkakimppupäiviä pitkin vuotta muutenkin...
Niin meilläkin on.
 

Yhteistyössä