Kuinka moni lähtenyt töihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töihin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lähdin kun poika oli 11kk.
Oli ekan kuukauden mummolla hoidossa kun mummolla oli kesäloma, sen jälkeen meni ryhmikseen. Nyt on 3v ja reipas hoitolainen. Hyvin on mennyt ja hyvin on viihtynyt hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Oli ekan kuukauden mummolla hoidossa kun mummolla oli kesäloma, sen jälkeen meni ryhmikseen. Nyt on 3v ja reipas hoitolainen. Hyvin on mennyt ja hyvin on viihtynyt hoidossa.

Kiva kuulla =)
Onko sairastellut paljon?

minä olen.
tosin hoidan edelleen lapset itse kotona ja kun menen töihin on mies lastemmekanssa.
miehen työvuorot on aina arkena 06-14.00 ja kun mulla on työvuoro niin se on iltavuoro joka on sitten 15.30 --->
lisäksi mulla on viikonloppuisin töitä,kaikenmoisia vuoroja.
halusin pienen sopimuksen itselleni,koska en jaksas vielä tehdä täyttä viikkoa. senkin kokeilin ja olin ihan puhki.
saan lisärahaa kivasti ja näin on hyvä porskutella vielä siihen asti kunnes pienimmän kotihoidontuki loppuu. jos en saa parempaa työpaikkaa lähempää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiva kuulla =)

No ei varmaan normaalia enempää. Vatsatauteja ei ollenkaan, jotain pieniä flunssia ja pari korvatulehdusta.
Tosi kivat hoitajat ja hyvä ryhmä meillä, lapsista oikeesti tykätään siellä ja huolehditaan ja välitetään. Hyvillä mielin voi lapsen sinne jättää.

Nyt sit kun poika osaa jo hyvin puhua ja kertoa päivästä, o n kiva kuulla mitä he päivän mittaan touhuavat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiva kuulla =)

No ei varmaan normaalia enempää. Vatsatauteja ei ollenkaan, jotain pieniä flunssia ja pari korvatulehdusta.
Tosi kivat hoitajat ja hyvä ryhmä meillä, lapsista oikeesti tykätään siellä ja huolehditaan ja välitetään. Hyvillä mielin voi lapsen sinne jättää.

Nyt sit kun poika osaa jo hyvin puhua ja kertoa päivästä, o n kiva kuulla mitä he päivän mittaan touhuavat.

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia =)

Täällä käsi ylhäällä. Lähdin töihin lapsen ollessa 11 kk. Aivan loistavasti meni pph:n hoidossa. Tyttö sopeutui mainiosti ja selvästi kaipasi kavereitaan viikonloppuna. Neiti nyt 2 vuotta ja puhe selvästi ikäistään edellä, uskon, että osasyynä juuri aikainen hoidon aloitus kun hoitotäti ei ymmärrä "vauvalässytystä" vaan asioista on puhuttava niiden oikeilla nimillä. :) Tyttö muutenkin sosiaalinen ja kaikinpuolinen tasapainoinen.

Yhteistyössä