T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:lähdin kun poika oli 11kk.
Oli ekan kuukauden mummolla hoidossa kun mummolla oli kesäloma, sen jälkeen meni ryhmikseen. Nyt on 3v ja reipas hoitolainen. Hyvin on mennyt ja hyvin on viihtynyt hoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:lähdin kun poika oli 11kk.
Oli ekan kuukauden mummolla hoidossa kun mummolla oli kesäloma, sen jälkeen meni ryhmikseen. Nyt on 3v ja reipas hoitolainen. Hyvin on mennyt ja hyvin on viihtynyt hoidossa.
Kiva kuulla =)
Onko sairastellut paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:lähdin kun poika oli 11kk.
Kiva kuulla =)
Onko sairastellut paljon?
No ei varmaan normaalia enempää. Vatsatauteja ei ollenkaan, jotain pieniä flunssia ja pari korvatulehdusta.
Tosi kivat hoitajat ja hyvä ryhmä meillä, lapsista oikeesti tykätään siellä ja huolehditaan ja välitetään. Hyvillä mielin voi lapsen sinne jättää.
Nyt sit kun poika osaa jo hyvin puhua ja kertoa päivästä, o n kiva kuulla mitä he päivän mittaan touhuavat.