JUST NÄIN!! Ainoa oikea tapa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sinapilla, fariinisokerilla, kananmunankeltuaisella ja korppujauhoilla.
ei oleAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onko muuten liian myöhästä kuorruttaa kinkku n. 4 tunnin päästä siitä kun olen ottanut sen uunista..ei oo nimittäin sinappia |O
Missäs järjestyksessä nämä laitetaan kinkun pintaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sinapilla, fariinisokerilla, kananmunankeltuaisella ja korppujauhoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Missäs järjestyksessä nämä laitetaan kinkun pintaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Sinapilla, fariinisokerilla, kananmunankeltuaisella ja korppujauhoilla.
Mun kuorrutukseni on ollut vain sinappi+korppujauho, mutta tämä kuulostaa hyvältä, joten siksi tässä lisäneuvoja kyselen
ok,kiitosAlkuperäinen kirjoittaja huuhhi:ei oleAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onko muuten liian myöhästä kuorruttaa kinkku n. 4 tunnin päästä siitä kun olen ottanut sen uunista..ei oo nimittäin sinappia |O
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Ei kuorrutetta meille, pelkkää ( kolmea pientä ) porsasta
:xmas: Muksaa joulua muutenAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Ei kuorrutetta meille, pelkkää ( kolmea pientä ) porsasta
Jos otan kohta pois,niin voiko vielä aamulla kuorruttaa?ei meinaan enää jaksais alkaa sotkeen.Alkuperäinen kirjoittaja huuhhi:ei oleAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onko muuten liian myöhästä kuorruttaa kinkku n. 4 tunnin päästä siitä kun olen ottanut sen uunista..ei oo nimittäin sinappia |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos otan kohta pois,niin voiko vielä aamulla kuorruttaa?ei meinaan enää jaksais alkaa sotkeen.Alkuperäinen kirjoittaja huuhhi:ei oleAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onko muuten liian myöhästä kuorruttaa kinkku n. 4 tunnin päästä siitä kun olen ottanut sen uunista..ei oo nimittäin sinappia |O