Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mulla oli kestot kolmivuotiaaksi ja sen ikäisestä astihan ihminen muistaa jo jotain lapsuudestaan. Ja muistan todellakin sen ikävän kipeän punaisen rakoilla olevan peppuni, jota itkin naama punaisena!! Just nää harsot sen teki, jotka hinkkas takapuolta ja pissat ku tuli, nii heti palo pylly. Ja ne harsot hinkkas sitä kipeää pyllyä entistä enemmän, vaikka kuin koitti äiti pottujauhoja laittaa. Auta armias, että oli kivuliasta! Enkä sellasta räääkkiä halua omalle lapselleni. Kertakäyttösiä käytämme.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mulla oli kestot kolmivuotiaaksi ja sen ikäisestä astihan ihminen muistaa jo jotain lapsuudestaan. Ja muistan todellakin sen ikävän kipeän punaisen rakoilla olevan peppuni, jota itkin naama punaisena!! Just nää harsot sen teki, jotka hinkkas takapuolta ja pissat ku tuli, nii heti palo pylly. Ja ne harsot hinkkas sitä kipeää pyllyä entistä enemmän, vaikka kuin koitti äiti pottujauhoja laittaa. Auta armias, että oli kivuliasta! Enkä sellasta räääkkiä halua omalle lapselleni. Kertakäyttösiä käytämme.
Et sitten ole kuullut, että ne materiaalit on kehittyneet valovuosia siitä? Ikinä ei ollut oman lapsen peppu punainen ja kestoiltiin sentään se koko 2 vuotta ihan vastasyntyneestä saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja Tulevaisuus:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mulla oli kestot kolmivuotiaaksi ja sen ikäisestä astihan ihminen muistaa jo jotain lapsuudestaan. Ja muistan todellakin sen ikävän kipeän punaisen rakoilla olevan peppuni, jota itkin naama punaisena!! Just nää harsot sen teki, jotka hinkkas takapuolta ja pissat ku tuli, nii heti palo pylly. Ja ne harsot hinkkas sitä kipeää pyllyä entistä enemmän, vaikka kuin koitti äiti pottujauhoja laittaa. Auta armias, että oli kivuliasta! Enkä sellasta räääkkiä halua omalle lapselleni. Kertakäyttösiä käytämme.
Minkäslaisen maailman ajattelit jättää jälkeesi tälle rakkaalle lapsellesi ja hänen lapsilleen? Se ei sitten kiinnosta ollenkaan?
Kannattais ajatella vähän pitemmälle kuin huomiseen ja vaan oma napaa!
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mulla oli kestot kolmivuotiaaksi ja sen ikäisestä astihan ihminen muistaa jo jotain lapsuudestaan. Ja muistan todellakin sen ikävän kipeän punaisen rakoilla olevan peppuni, jota itkin naama punaisena!! Just nää harsot sen teki, jotka hinkkas takapuolta ja pissat ku tuli, nii heti palo pylly. Ja ne harsot hinkkas sitä kipeää pyllyä entistä enemmän, vaikka kuin koitti äiti pottujauhoja laittaa. Auta armias, että oli kivuliasta! Enkä sellasta räääkkiä halua omalle lapselleni. Kertakäyttösiä käytämme.
Et sitten ole kuullut, että ne materiaalit on kehittyneet valovuosia siitä? Ikinä ei ollut oman lapsen peppu punainen ja kestoiltiin sentään se koko 2 vuotta ihan vastasyntyneestä saakka.
Nykyään on vissiin vähän paremmat pyllyrasvatki.. Ennen käytettiin pottujauhoja.Ja on varmasti kehittyny, mutta ei varmasti vedä vertoja kertiksille!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kestoilija:Kyllä voin minäkin sen verran kertiksiä ja kestoja käyttäneenä sanoa että kestot ovat huomattavasti parempia kuin kertikset ja ne kaikki ihanat värit ja kuvat, kannattas seurata aikaansa. Ja kenenkään kertistelijän on ihan turha sanoa vastaan koska minä olen kummatkin kokeillut, oletkos sinä?