G
gallup
Vieras
Tuli mieleen, kun itsellä ei ole tietokonetta ja kaverin luona aina piipahdan.
n.vuosi sitten omistin oman koneen, mutta ex vei mukanaan ja silloin monikin käytti konettamme.Kaverit,sukulaiset jne.
n.vuosi sitten omistin oman koneen, mutta ex vei mukanaan ja silloin monikin käytti konettamme.Kaverit,sukulaiset jne.