Kuinka moni käyttää teidän tietokonetta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallup

Vieras
Tuli mieleen, kun itsellä ei ole tietokonetta ja kaverin luona aina piipahdan.
n.vuosi sitten omistin oman koneen, mutta ex vei mukanaan ja silloin monikin käytti konettamme.Kaverit,sukulaiset jne.
 
018007.gif
 

Yhteistyössä