V
vieras
Vieras
Tuli vaan mieleen, kun 3-kymppisen kaverin kanssa juttelin. Odottaa toista lastaan. On siis kihloissa. Niin vanhemmat tuntuu kustantavan heidän elämistään aika pitkälle. Maksavat opintolainaa, talon remonttia ja hankintoja lapsille. Kun itsellä ei sitä rahaa ole.
Onko tämä kovinkin yleistä? Itse en edes kehtaisi ottaa vanhemmilta rahaa, he ostavat lapsille joulu- ja synttärilahjat ja sepä siinä. Muutoin me vanhemmat kustannamme heille mitä tarvitsevat, samoin maksamme oman elämisemme.
Kuinka moni täällä ei tarvitse vanhempiensa rahoja elämiseen?
Onko tämä kovinkin yleistä? Itse en edes kehtaisi ottaa vanhemmilta rahaa, he ostavat lapsille joulu- ja synttärilahjat ja sepä siinä. Muutoin me vanhemmat kustannamme heille mitä tarvitsevat, samoin maksamme oman elämisemme.
Kuinka moni täällä ei tarvitse vanhempiensa rahoja elämiseen?