Kuinka moni jo shopannut Lindexin norsu-vaatteita?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Meinasin ihan seota taas, kun kävin Lindexin lastenosastolla. NIIN ihania uusretrovaatteita tuossa norsu-mallistossa :heart:.

Harmi vaan, että just nyt ei oo oikein pojalla tarvetta uusille vaatteille :/ :ashamed:

vähän tylsiä mun makuun.. mut ehkä tää ois kiva
S0000006046103_F_W30_080821115516.jpg

Jos ne on yhtään samantyylisiä kuin ne siilivaatteet, niin ei todellakaan ole mitään tarvetta niitä hankkia. Rumia kuin mitkä. Ja kun Lindex lopetti äitiysvaatteiden myynnin (ainkin täältä), niin ajattelin vähän aikaa pysyä sieltä pois muutenkin.

Jos ne on yhtään samantyylisiä kuin ne siilivaatteet, niin ei todellakaan ole mitään tarvetta niitä hankkia. Rumia kuin mitkä. Ja kun Lindex lopetti äitiysvaatteiden myynnin (ainkin täältä), niin ajattelin vähän aikaa pysyä sieltä pois muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ei siihen mitään tarvetta tarvii olla :D ja ei ollu täällä vielä la kun käytiiin... =)

No mä oon koittanut ostaa vaatteita vaan tarpeeseen. En halua kerskakuluttaa sillä(kään) tavalla. Vaikka nyt on kyllä kiusaus suuri.

meillä ei kerskakuluteta millään tavalla, vaan ostan vaatetta kun tekee mieli ja laitan kiertoon kun tekee mieli =) aina menevät uusiokäyttöön =)

Yhteistyössä