Kuinka moni ei muista huomenna anoppiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ootte kyl aika kylmiä ihmisiä :( Itse tein kortit omalle äidilleni ja mummilleni sekä anopille ja mieheni kahdelle mummille. Kaikkihan ne on äitejä, vaikka yksi vain minun :) On ihanaa askarrella ja ilahduttaa näin muita ihmisiä.

Mä en jaksa esittää että mua kiinnostaa anoppini ilahtuminen, kun sen päätehtävä tuntuu olevan pahansuopuus ja arvostelu muita kohtaan.
Ei se edes pidä mitään yhteyttä poikaansa tai lapsenlapseensa. Musta olis tekopyhää alkaa kiittelemään äitiä ja mummoa näin äitienpäivänä, kun se ei ole tehnyt just muuta kuin aiheuttanut pahaa mieltä mulle ja omalle pojalleen.

No ikävää et sul on tollanen tilanne. Mulla ei onneksi ole.

Minä muistan omaa äitiäni, mies omaa äitiään ja isoäitiään. Anoppi ei ole mun äiti, eikä edes kenekään isoäiti sillä meillä ei ole lapsia. Ihan hyvä ihminen se silti on, mut en näe miksi minun pitäisi häntä äitienpäivänä muistaa.

en ajatellut muistaa anoppiani mitenkään koska kyseinen ihminen ei ole suostunut edes tapaamaan minua koskaan vaikka olen hänen poikansa kanssa seurustellut yli 4 vuotta ja naimisissakin jo ollaan... miehelle ajattelin kyllä sanoa että soittaisi äidilleen vaikka äitinsä on kyllä häneenkin välinsä melkein jo katkaissut.

En muista. Aikaisempina vuosina olen lasten puolesta kortin ja lahjan laittanut mutta ei tänä vuonna. Mies osallistui samaan lahjaan sisarustensa kanssa, mutta korttiin kiellettiin pistämästä lasten nimiä.
Anoppi katkaisi välinsä muhun ja vaikka ollaan samaa aikaa jossain hänen kanssa oltu niin ei ole huomaavinaankaan poikiamme, pääsiäisenä lähti karkuun kun pojat olisi hänelle käyneet virpomassa, ei muistanut poikia syntymäpäivinä jne. Eli päätti ettei halua olla mummi pojillemme koska ne ovat mun lapsia niin ovat ihan paskoja anopin mielestä. Olen 3 kertaa yrittänyt sovintoa tehdä vaikka mun ei tarvitse koska anoppi on se joka huonosti on käyttäytynyt niin ei jaksa enää. Mietin kyllä jos olisi lasten puolesta jotain laittanut ja vienyt hänelle ja sanonut että nyt on pallo sulla, päätä haluatko olla elämässämme ja sovussa mun kanssa. Rasittava tilanne....

No kyllä se mun mielestä on miehen hommia hoitaa se muistaminen. Jotenkin outoa, että minä alan askartelemaan anopille jotain, kun asustaahan täällä hänen oma poikansa.

Toki käydään anoppiakin katsomassa, mies on siskonsa kanssa hankkinut yhteisen lahjan ja muksu piirsi kortin. Vaikka laina mummi onkin on silti ihana ja tärkeä ihminen :)

Tänä vuonna mennään lounaalle mun vanhempien kanssa ja ensi vuonna sitten varmaan miehen vanhempien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja maikki:
Mies saa muistaa äitiään ihan keskenään tai olla muistamatta kokonaan. Viime vuonna vielä jaksoin kortin tehdä ja hommata kukan, nyt en enää viitsi. Eihän se mun äitini ole...
Lapseni mummo, mutta ei soittele, ei käy ja jos me käydään niin vaan arvostelee mua tai muita miniöitään.

Ei anoppi ole mun äiti, en sen kummemmin aio muistaa.

Yhteistyössä