Vaikka kai näillä viikoilla jo vauvalla on hyvät mahdollisuudet, mutta.. Kohdunkaula on kokonaan hävinnyt, kohdunsuu pehmeä (vielä kiinni!) ja pää on tosi alhaalla + kiinnittynyt, supistuksia tulee jos 2min seisoo tai jonkin aikaa istuu, makoileminen auttaa. Viikkoja on nyt 31+2. Vielä joulukuun alun tarkastuksessa, joka on siis edellinen kerta kun kohdunsuuta katsottiin, kohdunkaulaa oli 3cm, kiinteä ja kiinni.
Huomenna menen äitiyspolille ja jotenkin sydäntä kylmää ettei pikkuinen vielä ois tuloillaan. SANOKAA että tämä on varsin yleistä ja että saan varmaan odottaa rv 42 asti
Äitini on synnyttänyt 35, 38, 32 ja 16.. Itse olen saanut muutamia viikkoja etuajassa kaikki lapseni, viime vuonna tuli useampi keskenmeno ennen tätä raskautta ja tuli sellainen olo että jotain on vialla.
En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Ennen rv 34 syntyneet lähetetään yliopistolliseen sairaalaan jonne matkaa on n. 400-500km ja nyt kun olen yksin lasten kanssa, tuntuu mahdottomalta ajatukselta "joutua" sinne. Tuleepa vuodatus.. Kun vaan joku sanois ettei se nyt vielä synny ja että kaikki voi päättyä hyvin
Huomenna menen äitiyspolille ja jotenkin sydäntä kylmää ettei pikkuinen vielä ois tuloillaan. SANOKAA että tämä on varsin yleistä ja että saan varmaan odottaa rv 42 asti
En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Ennen rv 34 syntyneet lähetetään yliopistolliseen sairaalaan jonne matkaa on n. 400-500km ja nyt kun olen yksin lasten kanssa, tuntuu mahdottomalta ajatukselta "joutua" sinne. Tuleepa vuodatus.. Kun vaan joku sanois ettei se nyt vielä synny ja että kaikki voi päättyä hyvin