Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En usko, että on epäonnen päivä.
Sen sijaan johtuen omasta historiastani, pelkään joka vuosi helmikuuta.
Vain yhtenä ainoana aikuiselämäni vuonna on kohdalle osunut helmikuu, jolloin ei ole läheisiä kuollut, haudattu tai muuta vaikeaa ja rankkaa tapahtunut. Sinä vuonna helmikuu oli sitten vasta maaliskuussa... ilmastonmuutoksen seurauksena?
Vain yhtenä ainoana aikuiselämäni vuonna on kohdalle osunut helmikuu, jolloin ei ole läheisiä kuollut, haudattu tai muuta vaikeaa ja rankkaa tapahtunut. Sinä vuonna helmikuu oli sitten vasta maaliskuussa... ilmastonmuutoksen seurauksena?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25422198:Toivottavasti ei näin kävisi tänä vuonna ollenkaan, eikä tulevinakaan vuosina.
Minua ei numerot hetkauta millään tavalla kun olen uskossa. Tänään vois sit vaikka rukoilla enempi huomisen varalle jos sielunvihollinen aikoo normaalia enempi tempaista. Minulla on voimakkaampi puolustaja, tuli vastaan mitä tuli.
No näyttää kuitenkin hetkauttavan, kun pitää oikein varustautua.
Mä en ole taikauskoinen enkä minkään muunkaan uskoinen, joten ei tule vaikuttamaan mun elämääni millään tavalla.
No ei se pe 13. päivänä ole koskaan hetkauttanut, mut kun mainittiin niin psykologisesti herkkänä tietty voi rukoilla suojaa kun kyl niitä vihollisen hyökkäyksiä voi tulla. Ei nyt välttämättä määräänsä enempää minään tiettynä päivänä. Mut on tullut kuitenkin minullekin.
Koska henkimaailma on todellisuutta niin voihan siinä olla perääkin että vihulainen saa uskosta osattomat pelkäämään tiettyjä päivämääriä ja saattaa testata vaikutusvaltaansa myös uskoviin. Mut jos usko on vahva niin mitkään maagiset jutut ei hetkauta kun tietää ettei ole mitään hätää oikeasti kun Jeesuksen veri turvaa kaikelta. Mut eihän se tosiaan ole koskaan pahitteeksi rukoilla jos haluaa johonkin erityistä suojaa...
Isäni on ollut aina tosi taikauskoinen uskova. Se numerokammo on joskus ihan naurettavaa.
Anteeksi nyt, henkilökohtainen mielipide tietenkin - mutta voi tätä huuhaan määrää.