Omat vanhempani asuvat parin kilsan päässä ja hoitavat meidän neitiä mielellään, harvoin kieltäytyy jos kysyn hoitopaikkaa, meidän neiti menee kaiken edelle. Äitini 45v ja isäni 50v, molemmat työelämässä, varsinkin äitini jaksaa hyvin lapseni kanssa, koska omat lapset (3kpl) jo maailmalla ja itse vielä suht. nuori. Yökylään ottavat ja äitini tulee myös kotiin hoitamaan, ehkä noin kerran parissa kk. Mielestäni äitini on oikea unelma isoäiti, tekisi lapsenlapsensa puolesta mitä tahansa eli tosi omistuvainen isoäiti, arvostan hänen panostaan todella koska itse olen elänyt ilman toista isoätiä ja toinen ei välittänyt minusta erityisemmin vaan suosi muita lapsenlapsia.
Mieheni vanhammat asuvat myös muutaman kilometrin päässä ja ottavat yökylään ja hoitavat voimiensa mukaan, yleensä suostuvat kun pyydetään, itse eivät koskaan ehdota. Todella hyviä isovanhempia ovat myös ja ikää heillä on noin 55v ja ovat vaativissa töissä työelämässä joten haluavat viettää vapaa-aikansa enemmän omissaoloissaan kuin minun vanhempani.