Kuinka monen luona käy perhetyöntekijä? tai tiedättekö perheitä, joissa käy?

  • Viestiketjun aloittaja mussu1
  • Ensimmäinen viesti
täällä jauhoivat paskaa
[QUOTE="äiti";22006789]Mun tuttu oli perhetyöntekijänä. Usein vei lapsen/lapset ulos pariks tunniks jotta äiti sai tehä mitä halus - siivota,käydä kahvilla/asioilla,tai nukkua. Monesti myös oli vaan äidin apuna kotona - hoiti/vahti lapsia,kokkas tms yhdessä äidin kanssa,"jakamassa arkea". Kuulemma suurin osa (hänen) asiakkaista yh-äitejä joilla ei tukiverkkoa. Eli ei mitään ls-asiaa vaan just vanhemman jaksamisesta huolehtimista.[/QUOTE]

Ei pidä paikkaansa, täällä "perhetyöntekijät" vaan istuvat. Ei mitään hyöytyä heistä. Valehtelivat vielä kaikenlisäksi. Kaikki todistavat että perheessä on esim siistiä, perhetyöntekijät valehtelivat. Jännää et koulussa sanottiin vaatteiden olevan siistejä perhetyöntekijät väitti paskasik ja silti muut myöhemmin siisteiksi ja kyse samasta päivästä.
PYYSIMME saada näyttää, kuinka perheemme toimii, mutta sehän ei käynyt.
 
"vieras"
Meillä kävi, kun olin raskaana, enkä saannut juuri muuta kuin maata. Kävivät isompien lasten kanssa ulkoilemassa. Nyt kun vauva on syntynyt saisin taas ihan vaan vaikka siksi, että saisin nukkua kunnon päiväunet vauvan kanssa, mutta en koe tarvitsevan.
 
nii
[QUOTE="vieras";22006845]Meillä kävi, kun olin raskaana, enkä saannut juuri muuta kuin maata. Kävivät isompien lasten kanssa ulkoilemassa. Nyt kun vauva on syntynyt saisin taas ihan vaan vaikka siksi, että saisin nukkua kunnon päiväunet vauvan kanssa, mutta en koe tarvitsevan.[/QUOTE]

jos tekee ison katraan niin silloin saa nukkua ja yhteiskunta maksaa viulut. pari lasta ei riitä.
 
ll
Lukekaa vaikka suomi24.fi:stä juttua näistä perseelläänistuskelijatyöntekijöistä. Suurin osa niistä on lastensuojelukoneiston kätyreitä ja lapsikaupan edistäjiä. Koko perhetyö pitäisi lakkauttaa.
 
"minna"
Meillä kävi. Meillä oli silloin kolme pientä lasta ja perhetyöntekijä kävi kerran viikossa, kolmannen syntymän jälkeen. Veivät lapsia ulos, laittoivat ruokaa, meidän vakiperhetyöntekijät siivoskin joskus ja leikkivät lasten kanssa. Joskus he soittivat sieltä päin, saavatko tulla kun on tullu peruutuksia.

Mulla on todella hyviä kokemuksia heistä. Neuvolasta sillon kannustivat soittamaan, kun vauva syntyi.
 
Meillä kävi noin 5 kertaa kun toinen lapsi syntyi ja oli väsynyt valvomisesta. Vei tytöt ulos ja sain nukkua ja levätä.
Tiedän monta muutakin perehettä jossa käy. Yksi josa on tosi allergiset kaksoset. Yms. Lasten hoitoon tarvitaann apua.
 
Täällä perhetyöntekijät käy ennaltaehkäisevässätyössä, eli etteivät vanhemmat väsyisi siihen arkeen kun ollaan kotona lasten kanssa. Tiedän perheitä joissa käy säännöllisesti perhetyöntekijä, kerran tai kaksi viikossa.
Meillä kävi tasan kerran perhetyöntekijä ja itselläni oli ei niin mukava olo asian johdosta, joten se siitä.
 
aivan
ja kyllä varmasti valehteli perhetyöntekijä meilläkin ja pariin otteeseen.hirveä tilanne.aivan kauheaa.jos juuri teillä ei ole käynyt näin eikai tarkoita ettei niin voi käydä?tekeväthän lääkäritkin hoitovirheitä ja sairaanhoitajat sarjamurhia.miksi arvon perhetyöntekijä ei voisi valehdella?
 

Yhteistyössä