Tämä on ihan totta. Esim. töissä on pakko välillä hillitä itseään, ei voi vain laukaista ihmisten ilmoille kaikkea mitä ajattelee. Ja jos ystävä kysyy, että "eikös olekin hieno mekko", niin enhän mä sille voi sanoa, että "on muuten niin helvetin ruma, ettei tuollaista laittais päälleen vaikka olisi viimeinen vaatekappale maan päällä". Toisaalta en mä myöskään kotona ole aina oma itseni. Jos mies on tehnyt vähän mautonta ruokaa, enhän mä sitä sille sano. Muuten se ei laita ruokaa enää ikinä. Enkä sano lapsen piirustuksesta, että "eihän tuosta saa pirukaan selvää, mitä tuokin muka esittää", vaan se on aina "ihan mielettömän hieno"
Toisin sanoen, mun on vaikea uskoa, että olisi sellaista ihmistä joka aina sanoisi suoraan mitä ajattelee. Jos on, niin sillä ei varmaan ole paljon ystäviä. Mä en myöskään sanoisi irl asioita toiselle niin suoraan kuin esim. täällä. En halua ketään loukata, mutta joskus ei ole mieltä kaunistella asioita. En mä ystävälle sanoisi, että "jätä se sika", täällä se on yllättävän helppoa

.