Kertokaa nyt ihmeessä jo miks ihmiset täällä palstalla on niin töykeitä ja riidanhalusia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina vaan harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina vaan harmaana

Vieras
mä en tajua :O suu auki mollotin eilenkin koneella ja ihmettelin, miten aikuiset, suurinosa äitejä vielä, käyttäytyy täällä.

vaikka kyse olisikin "vain" netistä, moni kuitenkin tulee tältäkin palstalta hakemaa erilaisissa asioissa vertaistukea. moni jättää senkin tekemättä kun huomannut millaisia ihmisiä täälä on, vai pitäiskö sanoa alter egoja ?
moni tuskin normaalissa elämässä laukoisi sellaisia asioita kuin esimerkiksi tässä eilen paljon puhutussa ketjussa, päin naamaa ?

vai tulisiko joku mulle päin naamaa vaikka kahvilassa sanomaan että "jos sä et kestä sitä että joku ei halua lasta vaikka itse olet yrittänyt vuosia, niin lähe menemään" , "sä olet idiootti kun et hyväksy sitä että alkavalla elämällä pelleillään yrttien avulla"

joku kuitenkin olisi ollut valmis saamaan lapsen, mutta ilmeisesti helposti sikiävät ihmiset eivät voi ymmärtää sitä tuskaa mitä lapsettomuus tuo tullessaan. siksi se osuu aika pahasti silmään, jos joku kirjoittaa ja retostelee sillä että tulikin vahinkoraskaus ja teenpä abortin (tähän mennessä ei mulle ongelmaa) YRTEILLÄ(tässä tuli ongelma) sitten vasta lääkäriin. oikeastaan, ei silläkään vielä niin suurta merkitystä koska jokainen tekee niinkuin haluaa. mutta se mitä monet muutkin kuin ko henkilö sanoivat, pahoittivat todella monen mielen, aivan turhaan.

tiedän täällä palstalla käyvän myös monen jolla oikeasti on itsetuntonsa kanssa ongelmia, siksi mieluummin kysyvät täältä apuja ja neuvoja koska suuta eivät saa oikeassa elämässä auki.
sitten tulevat ne tyrannit ja jyräävät tälläisen ihmisen yli.

ja nyt joku sanoo että tämä on vain palsta, juu niin on. mutta ihmisiä nikkien takana on, niiden harmaidenkin. siispä pyydän oikein kauniisti, voisiko jokainen miettiä hieman sitä omaa käytöstään ?

tuli varmaan niin sekavaa tekstiä ettei se pointti tullu esille. toivottavasti joku lukee ja ymmärtää.

Mä mietin eilen ihan saamaa. Sanotaan, että ei pitäis tänne asioitaan levitellä, oma on syy, jos saa baskaa niskaan. Mitä vit!? Kyllä se on ihan jokasen omalla vastuulla millasta shittiä suustaan suoltaa, ja jos oikeesti tulee pakottava tarve jotain ylimielistä, vähättelevää, ASIATONTA ja ilkeetä sanoa kannattais varmaan laittaa kone kiinni ja hakea apua. Jotkut tuntuu netin varjolla purkavan omaa pahaa oloa ja katkeruutta muihin viattomiin ihmisiin... :headwall: :headwall: :headwall:

kannattaa jättää ne kommentiti vaan omaan arvoonsa ja keskittyä mukaviin ihmisiin..

joka ikisellä palstalla jossa äitejä ym.. tulee ilkeitä kommentteja.. ihmiset purkavat tänne vain turhautumistaan..
netissä se kärjistyy..

kyllä noissa perhekerhoissa on ihan saman laista mutta siellä ne jutut vaan sanotaan selän takana..

vaikka mä olen täälä jonkun aikaa pyörinyt, välillä nikillä ja välillä harmaana, niin mun on pakko myöntää että mulle on muodostunut todella monesta nikistä huono kuva.

ja se että jotkut pahottaa mielensä liian helposti, ei kyllä päde tohon eiliseen asiaan.
ja siitä pääsee taas siihen että miks pitää tahalleen koittaa pahoittaa jonkun mieli, eikö vois vähän muotoilla asiaansa nätimmin ?

Yhteistyössä