Kuinka monella on värjäämättömät hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tundra*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on oma väri mutta vakavasti harkitsen värjäämistä! Toisaalta, en millään haluaisin värjäyskierteeseen mutta onko mitään muutakaan tapaa piilottaa nää muutamat harmaat jotka pulpahtaa otsa-alueella? Mulla on siis punaiset hiukset ja nyt näköjään sekaan tulee harmaita :(

Toisesta hiusvärikeskustelusta tuli tällainenkin aihe mieleen.

Joskus 10-vuotta sitten, en olisi voinut kuvitellakaan, että en värjäisi hiuksiani, mutta kuinkas ollakaan, mielipiteeni muuttui.
Joku vuosi taaksepäin aloin katsella tyttöjeni hiuksia ja miettiä, että heillä on oikeastaan aivan mukavan väriset hiukset. Alkoi oma luonnoton look kyllästyttää.
Siihen meni pari kolme vuotta ja monta parturikäyntiä, että vihdoin viimein sain oman värini hiuksiini. Latva piti käydä muutamaan kertaan värjäämässä tyven väriseksi ja saksiakin sai käyttää aika reilulla otteella.

Lopputulos on tummanvaalea (lue maantienharmaa). Aikas tyytyväinen olen ollut. Sävy on luonnollinen ja passaa ihooni.

Taidan oman hiusvärini kanssa kuulua vähemmistöön.

Mun hiukset oli aluksi maantienharmaat johtui varmaan miljoonasta värjäyskerrasta, mutta jo alle vuoden päästä vaaleat, kesällä keskivaaleat talvella tummenee pikkuisen, rohkeasti kokeilemaan omaa väriä...

Alkuperäinen kirjoittaja tässä yhdet;25800408:
tässä yhdet värjäämättömät hiukset. Harmaita tosin alkaa tulemaan sekaan joten mitähän niille tekis :(

Harmaat näkyvät tuon värisessä aika huonosti. Sinä tietysti huomaat ne, mutta muut eivät oikeastaan.

[QUOTE="vieras";25801002]Harmaat näkyvät tuon värisessä aika huonosti. Sinä tietysti huomaat ne, mutta muut eivät oikeastaan.[/QUOTE]
Tosi nätti väri muuten ja harvinainen suomalaiselle. Minkä ikäinen olet, kun kasvoista (se vähä mitä näkyy) näytät parikymppiseltä?

[QUOTE="vieras";25801012]Tosi nätti väri muuten ja harvinainen suomalaiselle. Minkä ikäinen olet, kun kasvoista (se vähä mitä näkyy) näytät parikymppiseltä?[/QUOTE]

tossa kuvassa olen 29v

Värjäämättömyys alkaa olemaan melko suosittu 'trendi'. Sillä yhdellä perintöprinsessalla, Sabina Särkällä, taitaa olla myös oma väri päässä. Varma en tosta ole, mutta siltä se ainakin näyttää.

mulle sopii paremmin tummempi kuin se oma tukanväri kun ihokaan ei oo luonnostaan niitä vaaleampia sävyjä mutta kun isällä on mustat hiukset ja äidillä blondit niin mitä muuta siitä voi tulla kun ne maantienharmaat :/ tulen kyllä edelleen värjäämään vähintään keski-ikään asti ellen eläkkeeseenkin, vanhana en sit enää kyllä ala hiusvärien kanssa sohimaan. En toki kyllä kiellä etteikö mieli voi vielä muuttua mutta nyt ajattelen näin että tuun kyllä varmaan värjäämään vuosia, mutta kiva jos joku on tyytyväinen omaan väriinsä :)

Yhteistyössä