Kuinka monella EHKÄISYNÄ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tomba:
jooh, nusases nyt pilkkua oikeen kunnolla.....
Mistä edes tiedät kauan ollaan oltu yhdessä :xmas:

En minä mihinkään pilkkuun ala yhtymään :)
Tekstistä vaan sai sen käsityksen että viimeiseen 7: vuoteen ei ole naperoa pukannut :D
Eli toisin sanoen te olette olleet yhdessä vähintään vuodesta 1995 lähtien, ja sinä aikana et ole tullut raskaaksi. Joten vuoden 2001 jälkeen ette ole harrastanut keskeytettyä yhdyntää :)
Eihän siinä mitn kummallista ole, kunhan vaan naurahdin kun katsoin lastenne syntymäaikoja tekstisi luettuani :)
[/quote]
Joo siis okei! ollaan 7v oltu yhdessä, mutta siis koko se aika käytetty keskeytettyä yhdyntää ellei olla lasta yritetty. Kukaan noista kolmesta (ja yksi kesken mennyt) ei ole ollut vahinko vaan heit on kyllä ihan tekemällä tehty... no okei. Muotoilin ehkä lauseen väärin. sori :ashamed:

Joo siis okei! ollaan 7v oltu yhdessä, mutta siis koko se aika käytetty keskeytettyä yhdyntää ellei olla lasta yritetty. Kukaan noista kolmesta (ja yksi kesken mennyt) ei ole ollut vahinko vaan heit on kyllä ihan tekemällä tehty... no okei. Muotoilin ehkä lauseen väärin. sori :ashamed:

[/quote]

Älä anteeksi pyytele :)
Kyllähän noita typoja sattuu itsekullekkin :) Älä ressaa olleskaan! Ja kyllähän minäkin hiukan sitä välimerkkiä aloin viilaamaan, myönnettäköön :D

Mun mies just sano, että se on parasta ku...! Ja näytti nylkytysliikkein, kuinka laukeaa sisään. :D Minustakin paljon jäisi puuttumaan, jos en saisi tuntea sitä. :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
onneksi minä en ole miehesi joka joutuu aina vetäytymään ulos juuri orgasmis partaalla. on aika tossun alunen mies :(

:laugh: Voi kamala kun se on niin kauheaa laueta muualle kuin pimpsaan.. :whistle: Ei kai kukaan tällä menetelmällä toimisi jos se ikävää olisi!

Voi voi, te ette sitten ole vissiin kokeilleet laueta muualle, kuin pimperoon ( tai siis teidän miehet ). Kokeilkaapa joskus, miltä se miehestä tunttuu, kun ensin esileikki, sitten perinteinen nytkytys ja lopuks vaikka suulla... Ja kyllä siinäkin voi laueta samaan aikaan ( monikohan oikeesti useinkaan siinä nytkytyksessä tulee samaan aikaan... ) Minä ainakin nautin

kyllä minä otan suihin ja ihan loppuun asti. mutta pointti oli, että JOKA KERTA jonnekin muualle. ja sitäpaitsi aloitus oli keskeytetty yhdyntä, se on hieman eri asia kuin ottaa suihin.

No mun ukko just sano mulle kun luin ton alotuksen sille että sitä ei sit tollanen kiinnostas yhtään.Ukin mielestä asia on niin että jos jotain alotetaan se viedään loppuun asti, kunnolla :D Eikä senpuoleen ei muakaan tollanen kiinnostas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Voi voi, te ette sitten ole vissiin kokeilleet laueta muualle, kuin pimperoon ( tai siis teidän miehet ). Kokeilkaapa joskus, miltä se miehestä tunttuu, kun ensin esileikki, sitten perinteinen nytkytys ja lopuks vaikka suulla... Ja kyllä siinäkin voi laueta samaan aikaan ( monikohan oikeesti useinkaan siinä nytkytyksessä tulee samaan aikaan... ) Minä ainakin nautin

niin eihän tuo ole SOTKUISTA kun sen sotkun vetää emäntä sisuksiinsa? ei meillä toi toiminut.. siis keskeytetty, se on jotenkin niin laskelmoitua ja ohjelmoitua hommaa et menee fiilis koko touhusta kun saa kytätä milloin se alkais oleen siinä vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minen ole koskaan ymmärtänyt, miten kenenkään mies suostuu keskeytettyyn.. :whistle:

Mun miehellä on vaihdoehdot kokolailla tässä: joko hulluna hormonihumalassa riehuva vaimo, huppu tai keskeytetty joista kaksi viimeistä on yhtä ärsyttävän rasittavia vihtoehtoja molemmat. Eli keskeytetty. :D

Ja on toiminut, toivottavasti tulee toimimaan jatkossakin. :whistle: B)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Minen ole koskaan ymmärtänyt, miten kenenkään mies suostuu keskeytettyyn.. :whistle:

Mun miehellä on vaihdoehdot kokolailla tässä: joko hulluna hormonihumalassa riehuva vaimo, huppu tai keskeytetty joista kaksi viimeistä on yhtä ärsyttävän rasittavia vihtoehtoja molemmat. Eli keskeytetty. :D

kävin just neuvolassa funtsimassa ehkäisyä.. nää uudet on tosi matalahormonisia juttuja. Mulla maksa sellainen etten voi mitään entisen mallisia Femodeneja syödä.

Tulee se, kunhan muistaa keskeyttää (<-- päivän sana )..
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
onneksi minä en ole miehesi joka joutuu aina vetäytymään ulos juuri orgasmis partaalla. on aika tossun alunen mies :(

No pakkoko se koko homma on siihen lopettaa? :o
Ainahan ne voi heitellä johonkin muualle :whistle: ja mieskin tyytyväinen :D

Nimenomaan, eihän se seksi siihen jää, vaan se viedään kyllä ihan loppuun asti. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
... Keskeytetty yhdyntä????

Meillä tuo on toiminut aina. Jos "vahinko" käy niin sit niin on tarkoitettu. Ei ole vielä ikinä sellaista vahinkoa käynyt ja 7v tämä toiminut!

Meillä ei toiminut. tai miten sen ottaa.. oltiin sillain ja ukkoni sanoi että en sulle kaikkia anna vain puolet(eli oli vetämässä ulos) ja olin raskaana niistä jämistä.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kävin just neuvolassa funtsimassa ehkäisyä.. nää uudet on tosi matalahormonisia juttuja. Mulla maksa sellainen etten voi mitään entisen mallisia Femodeneja syödä.

Mä en edes kokeile enää, en mitään. Viimeksi piti näiden kuuluisien yasminien olla niitä matalahormonisia, samoin minipillereiden: vaikea sanoa miksi tämä mamma lukitsi itsensä vessaan kolmeksi tuntia ja itki siellä lattialla istuen kurjaa elämäänsä, joka ei oikeastaan nyt ihan niin kurjaa loppujenlopuksi edes ollut. Eli mä en uskalla, en tosiaan. Mitään. Enää koskaan.

niin ja ap:n kysymykseen:
on harrastettu tuota, eli mies ei laukea sisälle.. olen tiennyt milloin ovulaatio on joten muina aikoina saattaa jopa päästääkin..viimeksi kun sen oviksen aikaan teki niin tulin raskaaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä en edes kokeile enää, en mitään. Viimeksi piti näiden kuuluisien yasminien olla niitä matalahormonisia, samoin minipillereiden: vaikea sanoa miksi tämä mamma lukitsi itsensä vessaan kolmeksi tuntia ja itki siellä lattialla istuen kurjaa elämäänsä, joka ei oikeastaan nyt ihan niin kurjaa loppujenlopuksi edes ollut. Eli mä en uskalla, en tosiaan. Mitään. Enää koskaan.

No voi hiis.. itse ajattelin kokeilla sitä rengasta joka on 3vkoa paikallaan ja taukoviikko. itse siis laitetaan.Siitä erittyy hormonia kolmessa viikossa sama kun mitä muista viikossa. katsotaas kuinka menee..

Meidän neiti on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä. Esikoisen synnyttyä päätettiin, että kokeillaan sitä, koska uusi vauva oli milloin vaan tervetullut. Ajateltiin, että kun esikonen on 2,5 vuotias, niin sit ei enää keskeytetä, vaan yritetään toista lasta. Ihan ei sinne asti päästy kuitenkaan. Reilut pari vuotta se toimikin, kun tulin raskaaksi... ;)

Yhteistyössä