Kuinka monella EHKÄISYNÄ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minulla myös ihan selvät ovis oireet, joten sekin helpottaa. Tiedän kyllä että jokaisella kerralla VOI tulla raskaaksi. Ja minulla jo isoja lapsia, joten hedelmätön en ainakaan aina ole ollut. Miehellä lapsia ei ole joten hänestä en tiedä. Mutta siinä olen saamaa mieltä ( edelleen ) että sopii keinoksi vaan niille, joille se "vahinko" ei olisi mikään ongelma. Minä ainakin olisin jopa iloinen iltatähdestä, miehestä en tiedä, mutta eiköhän hoitoalan hemmo ne riskit tiedä.

Meillä toiminut 20 vuotta. Kolme lasta, joista jokainen tehty, vahinkoja ei ole sattunut. Jos lapsi tulee, se otetaan vastaan. Meillä mies ei suostu laukeamaan sisään, se kun on niin sottaista puuhaa,

Alkuperäinen kirjoittaja yksi sellainen:
Meillä toiminut 20 vuotta. Kolme lasta, joista jokainen tehty, vahinkoja ei ole sattunut. Jos lapsi tulee, se otetaan vastaan. Meillä mies ei suostu laukeamaan sisään, se kun on niin sottaista puuhaa,

:D mun mielestä se on sottaista jos ei päästä sisään.... Vai kuppiinko tuo päästää? :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:

:D mun mielestä se on sottaista jos ei päästä sisään.... Vai kuppiinko tuo päästää? :D :D

pyyhkeeseen...

Siis valuuhan se sieltä sisältäkin ulos... kannattaa varata paperia lähistölle, jos ei sotkua halua, päästää sitten sisään tai ulos. Vai onko mulle sattunut "palomestareita" jotka letkuttaa kunnon lastin... :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

pyyhkeeseen...

jepj jep =)

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minen ole koskaan ymmärtänyt, miten kenenkään mies suostuu keskeytettyyn.. :whistle:

Samaa mietin :D

Siis miten suostuu keskeytettyyn? Jos vaihtoehtona on kondomin kanssa, uskon hyvin suostuvan. Ainakin minun mieheni. Mikäs sen mukavampaa kun saada lykkiä paljaalla ja saada sen jälkeen ruiskia lastinsa milloin mihinkin (tästä hän pitää erityisesti).

Ja tämä tapa on ollut meillä käytössä noin kolme vuotta. Jos tällaisesta saa lapsi alkunsa, hän on tervetullut.

Alkuperäinen kirjoittaja vakipa...:
No minulla myös ihan selvät ovis oireet, joten sekin helpottaa. Tiedän kyllä että jokaisella kerralla VOI tulla raskaaksi. Ja minulla jo isoja lapsia, joten hedelmätön en ainakaan aina ole ollut. Miehellä lapsia ei ole joten hänestä en tiedä. Mutta siinä olen saamaa mieltä ( edelleen ) että sopii keinoksi vaan niille, joille se "vahinko" ei olisi mikään ongelma. Minä ainakin olisin jopa iloinen iltatähdestä, miehestä en tiedä, mutta eiköhän hoitoalan hemmo ne riskit tiedä.

Juu, eihän se vika meilläkään mussa ole...
Ja ei se olis vauva "maata kaatanut" sillon aikoinaankaan. Että sillon oltiin vielä kannalla "tulkoon jos on tullakseen". Ei tullu, eikä tule vieläkään.

Vielä lisään, että meidän "suhteessa" nimenomaan mies haluaa näin. Olen sanonut, että voin laitattaa hormonikierukan tms. mutta näin on kuulemma hyvä. Eli se siitä miten suostuu... ;D Ja siis lasta ei tosiaankaan olla suunniteltu, mutta jos tulee, on minulle hyvin tervetullut.

meillä ei toimi..tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, joka tapahtui viisi päivää ennen ovulaatiota...
vieläkös sähköjänis meinaa lapsia tehdä..?

Kuulostaa tylsältä.. Eihän tuossa ole mitään järkeä?? Aivan sama, ku ei harrastelisi ollenkaan! Parastahan se "laukeaminen" siinä touhussa on! Tekö vaan hommailette ja jätätte leikin sitten kesken.. en ymmärrä..

Ei sitä kesken jätetä. Se penis vaan otetaan ulos ennen ejakulaatiota ja sitten otetaan muut konstit käyttöön. Toki joskus olis mukavaa myös saada koko kuorma sisään, mutta.. Kuitenkin erittäin tyydyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs joka tuntee sähköjäniksen:
meillä ei toimi..tulin raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä, joka tapahtui viisi päivää ennen ovulaatiota...
vieläkös sähköjänis meinaa lapsia tehdä..?

TUUPPA SIT KYSELEMÄÄN KASVOTUSTEN, jos kerta tunnet mut B) (on 3 vaihtoehtoo kuka voit olla...)

... Keskeytetty yhdyntä????

Meillä tuo on toiminut aina. Jos "vahinko" käy niin sit niin on tarkoitettu. Ei ole vielä ikinä sellaista vahinkoa käynyt ja 7v tämä toiminut!

Silti lapset -02, -04, -06. Ja 7:n vuotta hyvin toiminut? :DDD

Alkuperäinen kirjoittaja tomba:
... Keskeytetty yhdyntä????

Meillä tuo on toiminut aina. Jos "vahinko" käy niin sit niin on tarkoitettu. Ei ole vielä ikinä sellaista vahinkoa käynyt ja 7v tämä toiminut!

Silti lapset -02, -04, -06. Ja 7:n vuotta hyvin toiminut? :DDD

jooh, nusases nyt pilkkua oikeen kunnolla.....
Mistä edes tiedät kauan ollaan oltu yhdessä :xmas:

Hahaa! Mun mieshän vitsin murjas ku tän aloituksen näki :D :D Kävi siis äsken mun vieressä istumassa... Oli tuo etusivu auki (siis tuo missä nuo kaikki alotukset) ja alko lukeen tätä otsikkoo, että ' Kuinka monella EHKÄISYNÄ... Sähköjänis!!' :D :D :D

jooh, nusases nyt pilkkua oikeen kunnolla.....
Mistä edes tiedät kauan ollaan oltu yhdessä :xmas: [/quote]

En minä mihinkään pilkkuun ala yhtymään :)
Tekstistä vaan sai sen käsityksen että viimeiseen 7: vuoteen ei ole naperoa pukannut :D
Eli toisin sanoen te olette olleet yhdessä vähintään vuodesta 1995 lähtien, ja sinä aikana et ole tullut raskaaksi. Joten vuoden 2001 jälkeen ette ole harrastanut keskeytettyä yhdyntää :)
Eihän siinä mitn kummallista ole, kunhan vaan naurahdin kun katsoin lastenne syntymäaikoja tekstisi luettuani :)

Yhteistyössä