Kuinka monella EHKÄISYNÄ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYRSÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KYRSÄ

Aktiivinen jäsen
15.09.2006
2 382
0
36
... Keskeytetty yhdyntä????

Meillä tuo on toiminut aina. Jos "vahinko" käy niin sit niin on tarkoitettu. Ei ole vielä ikinä sellaista vahinkoa käynyt ja 7v tämä toiminut!

:o

Mahtaa olla toimintaa, tuo KESKEYTETTY YHDYNTÄ ......

Enkä kyll sillä täällä tuulettelis , jos joku teini näkee ja kuvittelee sen keskeytetyn yhdynnän toimivan hyvänä ehkäsynä (ku jollakin se on 7 vuottaki kestäny/toiminu) ............ :(

Juu täällä mokoma "ehkäisy". Myös jo reilut 4v. Siis ei olla edes oikeesti yhdessä, mutta viikottain... Ja eiköhän molemmat tiedä riskit. Mä ainakin selvästi sanonut, että jos tulee vahinko, pidän lapsen, hän saa sitten itse miettiä, mikä hänen roolinsa on ( eli haluaako oikean suhteen ja olla isänä, olla etä isä tai eikö halua mitään kuullakaan ). Mutta siis meillä on toiminut, en silti suosittele kenellekään, joka ei riskejä tunnusta ja ole valmis vastuutaan kantamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen suuresti:

Enkä kyll sillä täällä tuulettelis , jos joku teini näkee ja kuvittelee sen keskeytetyn yhdynnän toimivan hyvänä ehkäsynä (ku jollakin se on 7 vuottaki kestäny/toiminu) ............ :(

mitähän täällä sit saa kirjottaa ettei teinit ota mallia?

Siis miten niin et voi ymmärtää, miten kenenkään MIES siihen suostuu. Voihan sitä jatkaa pitkään muutenkin, onhan kädet, huulet... Mä ihmettelen miten kukaan nainen aina suostuu siihen, että mies aina jyystää loppuun asti ja siinä se. Kaikessa on puolensa, en usko miehen siitä keskeyttelystä ikinä kärsineen. Mutta muistakaa siis kaikki että jokainen keskeytys on riski. Me siis ollaan valittu se riski, eikä keskeyttely ole ehkäisyä vaan pyrkimystä pienentää riskiä...

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen suuresti:

mitähän täällä sit saa kirjottaa ettei teinit ota mallia?

No en nyt suosittele tollasella hehkuttaa , mutt ......... Kukin tavallaan .................

Siinä yhdynnäs valitettavasti TIHKUU hiukan siemennestettä koko yhdynnän aikana, joten siks on mahdollista tulla raskaaks keskeytettyssä yhdynnässä , eikä sitä SUOSITELLA eikä pidetä EHKÄSYNÄ ( sitä keskeytettyä yhdyntää ) ....... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
juu ja meilläkin on tilanne, että JOS olisi mahdolliselle vahingolle ehdoton EI niin sit kyllä olis joku muukin ehkäisy käytössä. mutta näin nyt meillä =)

yep, samma här tuon rytmimenetelmän kanssa. :)

Ei, mutta rytmimenetelmä on (eli laakit sisälle kyllä, mutta ei oviksen tienoilla ;) ja toimii.

Mulla on ovis ihan ime aikoihin. ei vois luottaa. Kerrankin (yritettiin lasta jo monta kuukautta) harrastettiin seksiä 2 päivää ,menkkojen jälkeen ja 3 päivää ennen menkkoja ja MÄ pamahdin paksuks :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Ei, mutta rytmimenetelmä on (eli laakit sisälle kyllä, mutta ei oviksen tienoilla ;) ja toimii.

Mulla on ovis ihan ime aikoihin. ei vois luottaa. Kerrankin (yritettiin lasta jo monta kuukautta) harrastettiin seksiä 2 päivää ,menkkojen jälkeen ja 3 päivää ennen menkkoja ja MÄ pamahdin paksuks :xmas:

Mulle tämä taas sopii, koska mulla ovis on tosi selkeästi kierrosta erottuva aika. Eli tunnen sen selvästi, milloin sen on ja se sijoittuu aina siihen samoihin aikoihin kiertoa. Helppo siis laskea. :)

Mutta tosiaan korostettava vielä on, että meillä tilanne on se, et jos se nyt joskus muulloin onkin sitten joskus muulloin ja huppis, tuunkin raskaaksi, niin vauva on kyllä ihan tervetullut.

Eli emme tarvitse semmoista "varmaa" ehkäisyä. :) ...mutta toistaiseksi joo, hyvin on toiminu tämäkin jo pidemmän aikaa. :)

Minä kyllä epäilisin jo tossa vaiheessa tahatonta lapsettomuutta. Meillä oli jossain vaiheessa "varmat päivät" ehkäisykeinona ja aloin epäilemään jo ennen ku todellinen yritys jälkikasvusta alkoi.
Niinku "ihmettelen edelleen" kertoi, siemennestettä voi kyllä tulla jo ennen miehen laukeemistakin.

Täällä kans mainittua "ehkäisyä" käyttänyt ja kauan.. paitsi ny toista koitetaan alulle saaha. Mikäs siinä sen kummempaa, kuha kuiteski tiedostaa riskin et touhutipoistakin voi raskautua.

Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Minä kyllä epäilisin jo tossa vaiheessa tahatonta lapsettomuutta. Meillä oli jossain vaiheessa "varmat päivät" ehkäisykeinona ja aloin epäilemään jo ennen ku todellinen yritys jälkikasvusta alkoi.
Niinku "ihmettelen edelleen" kertoi, siemennestettä voi kyllä tulla jo ennen miehen laukeemistakin.

Meillä on 3 ihanaa lasta ja yksi mennyt kesken. Eli hedelmällisyyttä kyl löytyy :heart:

Yhteistyössä