Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mina:siis mitä niin kun EHKÄISYNÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ?? mitä se niin kun tarkoittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja mina:siis mitä niin kun EHKÄISYNÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ?? mitä se niin kun tarkoittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:Alkuperäinen kirjoittaja mina:siis mitä niin kun EHKÄISYNÄ KESKEYTETTY YHDYNTÄ?? mitä se niin kun tarkoittaa...
Ettei mies "laukea" sisään....
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen suuresti:![]()
Mahtaa olla toimintaa, tuo KESKEYTETTY YHDYNTÄ ......
Enkä kyll sillä täällä tuulettelis , jos joku teini näkee ja kuvittelee sen keskeytetyn yhdynnän toimivan hyvänä ehkäsynä (ku jollakin se on 7 vuottaki kestäny/toiminu) ............![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen suuresti:![]()
Mahtaa olla toimintaa, tuo KESKEYTETTY YHDYNTÄ ......
Enkä kyll sillä täällä tuulettelis , jos joku teini näkee ja kuvittelee sen keskeytetyn yhdynnän toimivan hyvänä ehkäsynä (ku jollakin se on 7 vuottaki kestäny/toiminu) ............![]()
mitähän täällä sit saa kirjottaa ettei teinit ota mallia?
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:juu ja meilläkin on tilanne, että JOS olisi mahdolliselle vahingolle ehdoton EI niin sit kyllä olis joku muukin ehkäisy käytössä. mutta näin nyt meillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei, mutta rytmimenetelmä on (eli laakit sisälle kyllä, mutta ei oviksen tienoillaja toimii.
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Ei, mutta rytmimenetelmä on (eli laakit sisälle kyllä, mutta ei oviksen tienoillaja toimii.
Mulla on ovis ihan ime aikoihin. ei vois luottaa. Kerrankin (yritettiin lasta jo monta kuukautta) harrastettiin seksiä 2 päivää ,menkkojen jälkeen ja 3 päivää ennen menkkoja ja MÄ pamahdin paksuks :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Minä kyllä epäilisin jo tossa vaiheessa tahatonta lapsettomuutta. Meillä oli jossain vaiheessa "varmat päivät" ehkäisykeinona ja aloin epäilemään jo ennen ku todellinen yritys jälkikasvusta alkoi.
Niinku "ihmettelen edelleen" kertoi, siemennestettä voi kyllä tulla jo ennen miehen laukeemistakin.