Kuinka malttamattomia olitte, kun vauvanyritys lopulta alkoi?

Jännitittekö malttamattomana joka kuukausi, että tärppääkö? Laskitteko ovulaatioajankohdat? :)

Minusta tuntuu, etten jaksaisi millään odottaa sitä ihmettä :heart: tapahtuvaksi, sillä ikääkin jo on... Vaikka meillä onkin vasta pari kuukautta sitten annettu vauvalle tilaisuus.
 
"neljä lasta"
Tosi malttamaton joka kerta...esikoista kun alettiin yrittää, niin olin jo ihan masis, kun ei eka kierrosta tärpänny...aloin jo miettiä vaihtehtoja, jos ei vauvaa tulekaan :D
Helposti on kaikki saaneet alkunsa 1-3 kiertoa
 
"..."
kun oltiin puhuttu asiasta että vauva on tervetullut ja harrastettiin seksiä ja oli kuukautisten aika niin kolmien kuukautisten ajan jänniteltiin vaan vähän ja petyttiin vaan lievästi. siitä eteenpäin alko olla tuskaa :D 5-6kk kohdalla mietin lapsettomuutta :D (nolottaa..) ja menkkojen alku oli kummallekkin oikeen kunnon pettymys. ja 7kk kohdalla tärppäs. eli voin sanoo et oltiin kyl loppujenlopuks hyvin kärsimättömiä!
 
"..."
nimimerkki "..." jatkaa, että ovulaatioajasta otettiin selvää vasta siinä 4kk "yrittämisestä" ja ihan ehkä kerran tai kaks satuttiin harrastamaan seksiä oletetun oviksen aikaan. koskaan en ostanu ovistikkua tai muutenkaan oletettuna ovisaikana hoputtanu miestä seksiin :D et sikäli mentiin sen kans omalla painollaan
 
meak
Ei lainkaan malttamattomia.

Kummallakin kerran jätettiin vain ehkäisy pois. Ainoa mistä olin tietoinen oli kierron pituus, mutta ei sitäkään vahdittu tarkkaan. Kummallakin kerralla rupesin vaan ihmettelemään kun ei kuukautisia kuulu ja vilkaisu kalenteriin kertoi että ollaan jo muutaman päivän myöhässä. Kummallakin kerralla tärppäs toisesta kierrosta.

Mut mä en ookkaan koskaan potenut vauvakuumetta. Toisaalta olen matemaatikkoluonne eli jos todennäköisyyksiä ajattelee niin olisin ruvennut hermostumaan ehkä siinä 10 kierron jälkeen.
 

Yhteistyössä