Kuinka laihtua?????

Olen 172cm ja reilu 80kg. Käsivarret leveet, iso peppu ja reidet ja maha kamalan iso...niin kuin oisin raskaana vaikka sain pojuni 1v9kk sitten.
Joskus nuorempana pidin nälkäkuureja...söin salaatteja enkä yhtään herkkuja...ja koska olin niin ehdoton, ne myös aina repsahti kun oli kamalaa pupeltaa sellasta ruokaa.
2-3 viime ns laihiskertaa on olleet sellaisia että olen muuttanut pikkuhiljaa elintapoja mikä on fiksumpaa. Eli tein joka päivä vatsoja--->vatsa vetäytyi upeesti sisempään jo 2 viikossa. En ole leipärasvaa käyttänyt varmaan vuoteen. Söin herkut vain 1-2 kertaa/viikko. Mutta nekin sitten repsahti vaikka tulosta tuli :( .
Taas on vatsat ollu tekemättä ja syön kokoajan ja kamalasti herkkuja. Oon taas paisumassa kuin pullataikina. Olen ystäväpiirissä "se isoin" ja se ottaa päähän.
Painonvartijaan ei oo varaa eikä tapaamisiin aikaa. Mitä taas tekisin? Ja vapaata en saa IKINÄ eli älkää sanoko että mene punttisalille tai jumppaan ym. Vaunulenkitkin on jääny kun tulee niin pahat rytmihäiriöt :( ...niistä olen kärsinyt lapsesta asti.
Mistä saan kannustusta? Miten laihdutan niin että en aina repsahda ja ole lopun ikää se laihduttaja??? Kiitos kaunis auttajille... :)
 
melli76
hei, jos saat jostain paikkareiden pisteet niin kannattais kokeilla niillä laihuttamista. ja niistä rytmihäiriöistä, eikö sulla sit tule vatsoja tehessä niitä jos kerran tulee lenkillä? onko sulta koskaan tutkittu niitä rytmihäiriöitä, kyselen sillä kun mullakin on niitä mutta ne tulee milloin sattuu. minut on tutkittu.
 
Kuule, aloittele ihan rauhassa taas tota elintapojen muutosta ja kun tulee heikko hetki, tai miksei vaan sikahyväfiilis niin tule tänne kertoo!! Kyllä täällä aina viestit luetaan ja tiedät että et ole yksin :D Me taidetaan kaikki olla kokeiltu jo kaikki dietit, mullakin on jo varmaan tuhannes kerta :saint:
Sitten huomenna kilopinoon ilmoittemaan painoja, tintti1010 varmaan selittää sitten pinon tarkoituksen tarkemmin!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2004 klo 09:35 melli76 kirjoitti:
hei, jos saat jostain paikkareiden pisteet niin kannattais kokeilla niillä laihuttamista. ja niistä rytmihäiriöistä, eikö sulla sit tule vatsoja tehessä niitä jos kerran tulee lenkillä? onko sulta koskaan tutkittu niitä rytmihäiriöitä, kyselen sillä kun mullakin on niitä mutta ne tulee milloin sattuu. minut on tutkittu.
Ei tuu rytmiksiä vatsoista koska se on niin lyhyt juttu kuitenkin verrattuna lenkkiin. Kaikki raskas ja pitkäaikainen tekee niitä ja päänsäryn myös :(
 
lappi
Jos et halua repsahtaa älä mene paininvartijoihin. Siellä syödään 900kcal/pv.
Minun kokeoinen ihminen kuluttaa 2000kcal/pv jotta syömällä 1500kcal/pv saan 500kcal vajeen.
Ehkä hepereaa...
suosittelen www.kutri.net tai www.kutri.com
Painon pudotus..pysyvä sellainen tulee tehdä ajan kanssa, uuteen ruokavalioon tottuminen vie 12kk.
hyöty liikuntaa ja arkiliikuntaa lisätä. Käy kävelemässä rattailla lapsesi kanssa sellaista vauhtia että tulee hiki pintaan, aivan sama vaikka se olisi vain 15min/pv...siitä se lähtee

Onnea yritykselle
 

Yhteistyössä