Kuinka kauan voisit olla peseytymättä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppakorva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loppakorva

Vieras
Jos vain eläisit normaalia elämää,kävisit töissä ja harrastuksissa mutta et peseytyisi ollenkaan. Kuinka kauan voisit tehdä niin?

Ja kaikkihan voisi olla peseytymättä jos olisi sota ja viimeiset vedet käytettäisiin sotilaiden haavarättien pesuun jne mutta ei nyt sellaisia, vaan ihan tavallista elämää ja olisit peseytymättä muuten vaan.

Jos voisi vaan olla kotona ja käydä yksikseen kävelemässä niin mikäs siinä pesemättömyydessä :D Mut kun töissä täytyy olla niin kyllä mä haisen jo yhden päivän jälkeen itseni mielestä siltä, että en voisi kuvitella töihin meneväni...

Kolmen-neljän päivän jälkeen alkaisi hiukset tuntua inhottavilta, joten ehkä niin kauan :D Mä en oikein hikoo olleskaan. Tai en tartte dödöä eikä ikinä ole tullut hikijälkiä kainaloon, mutta tukan likasuus parin päivän jälkeen alkaa ärsyttämään.

Jos voisi vaan olla kotona ja käydä yksikseen kävelemässä niin mikäs siinä pesemättömyydessä :D Mut kun töissä täytyy olla niin kyllä mä haisen jo yhden päivän jälkeen itseni mielestä siltä, että en voisi kuvitella töihin meneväni...

Sama täällä. Jos saa vaan luuhata kotona eikä tarvitse mennä ihmisten ilmoille, kestäisin hyvin viikonkin. Tosin paikat varmaan alkais kutiamaan aika ilkeesti....

Käyn kerran kahdessa viikossa peseytymässä. Ehkä voisin olla 4 viikkoa peseytymättä, en tiedä. Sukupuolielimeni saattaisi kovin kärsiä, kun on hautunut jo aika pahasti.

No jos ihmisten ilmoille pitäisi mennä, niin kyllä sitä päivittäin pitäisi peseytyä.
Mutta omissa oloissa haisen rauhassa, mökilläkin on mennyt varmaan päälle kuukausi peseytymättä.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;27983389:
No jos ihmisten ilmoille pitäisi mennä, niin kyllä sitä päivittäin pitäisi peseytyä.
Mutta omissa oloissa haisen rauhassa, mökilläkin on mennyt varmaan päälle kuukausi peseytymättä.

:O järkky!

Tosiaan jos kotona olisi vaan niin menisi varmaan viikko tai sitten ei... Hiuspohja alkaa kutisemaan jo yhden päivän jälkeen, tottuisikohan pää siihen pidemmällä aikaa.

Mä olen ollut pitkillä vaelluksilla ja siellä metsässä nyt mennyt joku 3kin viikkoa helposti. Mut ihmisten ilmoilla kyllä joku 3-4päivää olis ihan ehdoton maksimi. Jos ei siis kävis salilla tai harrastais mitään lenkkeilyä tms.

Mä käyn päivittäin 1-2kertaa pesulla ( pyrin käymään vaan kerran tän mun suihkupakkomielteen takiani. .:D ),
Jos pitäis normaalisti olla ja elää eli kauppaankin / ulos edes pitäis lähtee, niin ehkä pystyisin 2 päivää oleen ilman suihkua. Sekin olis jo KAMALAA.

Lisään vielä... Mun hiukset rasvottuu ihan kauheeta tahtia ja käytän tällä hetkellä semmosta lääkettä mikä hikoilututtaa ihan hirveesti. Siis niin, että kainalot on hikiset heti kun astun suihkusta ulos ja kämmenetkin on märät hiestä. Yöh.

Hiuksia pesen 2 kertaa viikossa. Hiusten puolesta voisi mennä pesu ehkä 6 päivään. Rajuissa flunssissa on suihku kyllä helpsti jäänyt useammaksi päiväksi. Alapesun silloinkin tehnyt viimeistään kahden päivän välein.

Mökillä tulee tosiaan oltua, mutta siellä täytyykin käydä mahtavassa saunassa usein.

Joskus jos en lähde viikonloppuisin minnekkään niin saattaa olla olen ollut kolme päivää ilman suihkua. Siis edellisen kerran torstai-iltana ja seuraavan kerran sunnuntai-iltana, sillon sunnuntaina alkaa hiukset olemaan jo aika paskaset :D

Persus pitää pestä joka päivä.
Ihmisten ilmoille en lähde, jos hiukset on ollu pesemättä yli vuorokauden.
Ei muut varmaan huomaa mitään, mutta itteä rupeaa iljettämään.

Yhteistyössä