Meillä on 3 kk:n ikäinen poika, jolla on edelleen vatsavaivoja. Vaivat alkoivat viikon ikäisenä ja olivat pahimmillaan 6 viikon ikään saakka. Kävimme vyöhyketerapiassa, joka kyllä auttoi mutta uskoisin ajan tehneen tehneen tehtävänsä. Relat ja Cuplaton ovat olleet käytössä koko ajan. Kaksi päivää sitten Cuplaton loppui ja ajattelin ettei sitä enää tarvita. Sen jälkeen poika on selkeästi ollut "tuskaisempi", vaikkakin vaivaa on ollut koko ajan muutenkin (ähinöitä, kivikova vatsa tunusteltaessa, kakka hukassa, vetistä kakkaa jne).
Kysymys kuuluukin, voiko nämä vieläkin olla niitä perusvaivoja, joita vauvoilla saattaa olla vai pitäiskö mun alkaa epäillä näiden liittyvän muuhun esim. allergiaan? Pojalla on otsassa ihottumaa, joka lähtee muutamaksi päiväksi pois kortisonilla, sen yhteyttä vatsavaivoihin oon kyllä epäillyt. Jos tuo nyt olis allergiaa niin mikä olis seuraava askel?
Tietääkö kukaan onko haittaa jos ostan jälleen uuden Cuplatonin ja lykkään sitä poikaan vielä yhden putelin ajan? Sais helpotettua pienen oloa edes hiukan :/ .
Huolestunut Iines
Kysymys kuuluukin, voiko nämä vieläkin olla niitä perusvaivoja, joita vauvoilla saattaa olla vai pitäiskö mun alkaa epäillä näiden liittyvän muuhun esim. allergiaan? Pojalla on otsassa ihottumaa, joka lähtee muutamaksi päiväksi pois kortisonilla, sen yhteyttä vatsavaivoihin oon kyllä epäillyt. Jos tuo nyt olis allergiaa niin mikä olis seuraava askel?
Tietääkö kukaan onko haittaa jos ostan jälleen uuden Cuplatonin ja lykkään sitä poikaan vielä yhden putelin ajan? Sais helpotettua pienen oloa edes hiukan :/ .
Huolestunut Iines