Kuinka kauan vatsatauti tarttuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Pojalla alkoi toissailtana ripuli ja oksensi kerran, eilen ei ollut enää mitään.
Mulla alkoi eilen illalla ripuli, ravasi vessaassa varmaan 15 kertaa, tota kesti muutaman tunnin puoleenyöhön saakka ja yöllä ja tänään ei enää mitään.
Huomenna olis poikien synttäreille tulossa 20 vierasta ja tietenkin jo eilen ehdin ostaa kaikki tarjottavat sun muut. Tarttuukohan toi tauti enää huomenna?

Mun kokemuksella vatsatauti tarttu viikon, ikävä kyllä. Toi sun tilanne kieltämättä kinkkinen, en osaa sanoa mitä itse tekisin. Ehkä harkitseisin siirtämistä, ripulitautia ei ole kiva saada juuri joulun alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Viinipyräle;22634915:
Mun kokemuksella vatsatauti tarttu viikon, ikävä kyllä. Toi sun tilanne kieltämättä kinkkinen, en osaa sanoa mitä itse tekisin. Ehkä harkitseisin siirtämistä, ripulitautia ei ole kiva saada juuri joulun alla.

Pitää ehkä koittaa siirtää ens viikonlopuks, harmittaa vaan kun kauppaan meni yli 100e tarjottaviin...kakku tilattu Cittarista huomiseks, pitääköhän sekin maksaa?

[QUOTE="tiina";22634988]Pitää ehkä koittaa siirtää ens viikonlopuks, harmittaa vaan kun kauppaan meni yli 100e tarjottaviin...kakku tilattu Cittarista huomiseks, pitääköhän sekin maksaa?[/QUOTE]

Eiköhän noin iso market saa sen myytyä, kun heti soitat ja kerrot tilanteen. Saisiko mitään tarjottavia pakastettua tms?

Juu, ei auta kun perua synttärit. Kyllä se aika herkkään tarttuu vielä huomenna. Meillä alkoi pojalla oksennustauti tänä aamuna, ja kyllä harmittaa kun vaikka mitä oltiin suunniteltu viikonlopulle, huomenna ois ollut koko perheen pikkujoulut kaveriperheen luona, ja niitä ei voi siirtää, joten jää sitten kokonaan pitämättä. Sunnuntaina oltais menty tenavatunnille jne,, ja nyt ei sit pääse mihinkään, poikakin ihan surkeana kun kerroin että pitää olla koko viikonloppu kotona :(

Yhteistyössä