Kuinka kauan teillä meni kun "tärppäsi" ?

Ihan mielenkiinnolla kyselen, että täällä varmasti on saman kokeneita kuin minä, että lasta on yritetty ja yritetään edelleen (1,5v)

Kauan meni, mitä teitte asian eteen, pitikö käydä tutkimuksissa ym hoidoissa?

On välillä vaan niin turta olo... eikö minulle ja miehelleni pientä suoda? :'(

Kiitos jo etukäteen vastaajille!
 
Laulava Lomittaja
Minä oon helposti sikiävää sorttia..ehkä liiankin helposti...Eka nappas tokalla kierrolla,toinen kolmannella kierrolla ja kolmas jo ennen kun meinattiinkaan..
 
Ensimmäistä tehtiin puolitoista vuotta ilman apuja ja vuosi avusteisesti. Tämä esikoinen on nyt 4v8kk eikä tänä aikana ole ollut ehkäisyä käytössä lainkaan. Nyt ollaan oltu puolisen vuotta taas hoidoissa. Mulla pcos syynä vaikeuksiin.
 
"vieras"
Ensimmäsitä yritettiin ja yritettiin eikä kuulunut vuoden jälkeenkään. Sitten kävin lääkärillä joka laittoi lähetteen sairaalaan ja siellä tehtiin ensimmäisenä munajohtimien aukiolotutkimus. Tutkimuksen tulos jäi epäselväksi lääkärin mukaan kun katetri liukui pois omia aikojaan... Kyseisen tutkimuksen jälkeen tärppäsi heti. Ja seuraava raskaus lähti myös ekasta kierrosta ja nyt kolmas raskaus alkoi toisesta kierrosta. Kaksi ensimmäistä raskautta alkoivat ekasta yrityskierrosta ja kolmas raskaus nyt toisesta kierrosta. Eli ilmeisesti joku tukos johtimissa ollut joka aukesi tutkimuksessa.

Suosittelisin käymään lääkärin pakeilla jos ette ole vielä käyneet?
 
"..."
8kk. 6kk kohdalla hain Terolutin lääkäristä pidentämään kiertoa ja luteaalivaihetta. Se ilmeisesti auttoi. Onneksi ei tullut odotettua kauempaa lääkäriin menoa.

Onnea teille kovasti yritykseen!
 
torppa
Eka tärppäs toka kierrosta mut tuli kesken. Sit meni 13kk niin tärppäsi toka josta syntyi terve lapsi. Kolmas tärppäs tuli 1v3kk clomiavusteisena mut oli kohd.ulkoinen. siitä parantuessa meni 3kk ja het tärppäs ku lupa saatiin yrittää. Näin ollen saatiin toinen terve lapsi. Nyt tärppäs 3-4kuukaudessa tämä viimesin joka vielä masussa. Ei ole ollut helppoa mut kaikki on pakko ottaa vastaan mitä eteen laitetaan.
 
"Morning Butterfly"
Heti ekasta yrityskierrosta tärppäsi! Teidän kannattaa kyllä mennä tutkimuksiin,turha hakata päätä seinään kun ongelma voidaan poistaa ehkä helpostikin.Sitähän suositellaan että vuoden yrityksen jälkeen kannattaa hakeutua tutkimuksiin.
 
"vieras"
Me ollaan ihan super sikiävä pariskunta. 7 kertaa olen lähtenyt odottomaan ekalla kierrolla, näistä kaksi on mennyt kesken. Nyt siis odotan viidettä vauvaa. Eikä edes olla uskovaisia ;)

Surullisena olen vierestä seurannut kun ystävillä raskautuminen on hyvin vaikeaa, osan ystävistäni olen menettänyt kun he vuosikausia yrittävät lasta ja meillä on lapsi melkeen jokaiselle alkavalle vuodelle.. Vaikea paikka kertoa pitkään yrittäneille että meille taas tulee vauva :(

Paljon halauksia ja voimia teille <3
 
"Muikee"
Joo kiitos kaikille. Kyllä olen käynyt lääkärissä ja verikokeissa ei ainakaan mitään erikoista ollut, lähete tuli isompaan sairaalaan ja siellä sitten on muita tutkimuksia. Eli lääkäriin on jo menty.

Mutta on teillä ihana onni kun teidän kaikkien ei ole tarvinnut niin sanotusti pettyä useasti.
Toivotaan, ja toivotaan, että meilläkin tärppää.
 
"Muikee"
[QUOTE="vieras";25390761]Me ollaan ihan super sikiävä pariskunta. 7 kertaa olen lähtenyt odottomaan ekalla kierrolla, näistä kaksi on mennyt kesken. Nyt siis odotan viidettä vauvaa. Eikä edes olla uskovaisia ;)

Surullisena olen vierestä seurannut kun ystävillä raskautuminen on hyvin vaikeaa, osan ystävistäni olen menettänyt kun he vuosikausia yrittävät lasta ja meillä on lapsi melkeen jokaiselle alkavalle vuodelle.. Vaikea paikka kertoa pitkään yrittäneille että meille taas tulee vauva :(

Paljon halauksia ja voimia teille <3[/QUOTE]


OI KUN IHANAA <3 kiitos paljon!
 

Yhteistyössä