Kuinka kauan teillä meni kun "tärppäsi" ?

mulla
[QUOTE="Muikee";25391730]Kiitos kaikille tsemppaajille, ääh voi että sitä vaan aina odottaa ja odottaa että kuukautiset ei alkaisikaan, olisi varmasti aivan käsittämättömän hieno tunne se!!!!

Mitenkäs, miten reagoitte kun saitte tietää raskaudestanne? :)[/QUOTE]

mä olin esikoisen aikaan positiivisen järkyttynyt. Olen ylipainoinen, mulla on PCO ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Olin siis varautunut vuosien yritykseen, mutta joskus elämä yllättää:)
Plussatuulia sinne!
 
"vieras"
13 vuotta, sen lisäksi oli vaikea raskausmyrkytys, poika syntyi 31+2 viikolla ja painoa pienellä ei ollut kuin 1260 gr. Nyt meillä on ihana pian 11 vuotias esimurkku jonka elämä on päivittäin epäreilua:)
 
neljän äiti
Ensimmäistä yritettiin vuoden päivät. Toinen tärppäsi toisesta kierrosta. Kolmas ja neljäs (kaksoset) tärppäsivät yhdestä ainoasta kerrasta vaikka täysimetin vielä 4kk ikäistä vauvaa.
 
Ekalla kerralla 2-3 kk siitä kun lopetin pillerit. Ei mitenkään aktiivisesti yritetty, ei laskettu otollisia päiviä, mutta vauva sai tulla kun oli tullakseen.

Tokalla kerralla ei edes yritetty, raskaus alkoi ehkäisystä huolimatta.

Tämä kolmas jota nyt odotan sai alkunsa 1-2 päivää kierukan poistamisen jälkeen.

Ekan kerran raskaaksi tullessani olin 26 v, tokalla kerralla 28 v, ja kolmannella kerralla 35 v.
 
"vieras"
Esikoista aloin odottamaan 5 vuoden yrityksen jälkeen. ICSI: llä lopulta sai alkunsa. Sitä ennen oli yksi luomuna alkanut raskaus joka päättyi keskenmenoon. Oltiin päätetty, että tuo lopulta onnistunut hoito jää viimeiseksi kävi miten kävi. Toista yritettiin vuosi, sitten mentiin takaisin hoitoihin ja ensimmäisellä ICSI:llä tärppäsi. Nyt meillä siis reilu 3v poika ja reilu 1v tyttö. Tytön jälkeen olen tullut 2 kertaa luomusti raskaaksi, mutta molemmat menneet kesken.

Toivo oli noiden vuosien aikana välillä täysin nollissa ja kaikki mahdolliset tunteet tuli käytyä oikeen perusteellisesti läpi. Nyt olen kuitenkin niin onnellinen, että joka kuukausi jotenkin jaksoi nousta suosta ja jatkaa eteenpäin. Toivon teille paljon voimia ja onnea yritykseen!
 
"nelly83"
Ekaa 2.v. Ekan vuoden jälkeen varasin ajan lääkäriin, kun menkat mulla tuli n.4krt vuodessa (kierto hieman sekasin pillereiden jälkeen). Sain lääkäriltä suoraa lähetteen naistentautien polille tutkimuksiin, jossa todettiin että ovulaatiota ei tapahdu. Söin ensin 6kk terolutteja ja sen jälkeen 3kk clomeja. Isännän simpat tutkittiin myös (niissä ei vikaa) Clomien jälkeen oltiin miettimässä jatkoja hoidoille (odotin siis menkkojen alkua ekasta luomukierrosta, että saisin varata ajan munatorven aukiolotutkimuksiin) kun huomasin olevani raskaana.. Esikko taisi olla n.9kk kun sitten aloin odottaa toista ja heti ekasta kierrosta raskauduin toisen kohdalla.
 
"ellu"
Ensimmäinen heti kun päätettiin että saa tulla kun on tullakseen. Toinen samalla lailla, tai olimme harrastaneet seksiä kolmesti.Nyt 3vko vanha nyytti tuhisee sylissä.
 
"vieras"
Ensin 2 vuotta, kohdunulkoinen, heti perään toinen. Sitten 3 vuotta, taas kohdunulkoinen. Sitten jo luovutettiin, mutta vuos siitä tuli normaali raskaus ja nyt 4kk ihana tyttö tuhisee pinnasängyssä. :)
 

Yhteistyössä