M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
Meillä kyllä ihan sänkyynkin varaa..
Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
Alkuperäinen kirjoittaja je:Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
No ei se ookaan mikään rahakysymys kaikille! Oletko kuullut että vauvat saattaa viihtyä paremmin hieman ahtaammissa oloissa aluksi, koska se tuntuu turvalliselta kohdun jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja je:Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
No ei se ookaan mikään rahakysymys kaikille! Oletko kuullut että vauvat saattaa viihtyä paremmin hieman ahtaammissa oloissa aluksi, koska se tuntuu turvalliselta kohdun jälkeen.
Oletko kuullut, että niitä "ahtaampia" sänkyjä (esim. moses basket, joka meillä on) on myös olemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja je:Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
Oletko kuullut, että niitä "ahtaampia" sänkyjä (esim. moses basket, joka meillä on) on myös olemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
Sama meillä! Aika ankeeta, jos elämä alkaa pahvilaatikosta...
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja no:No ei yhtään yötä.
Sama meillä! Aika ankeeta, jos elämä alkaa pahvilaatikosta...
Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:[quote="minna]
No ehkä kaikilla ei ole tarvetta ostaa sitä moses baskettia kun tuo äitiyslaatikkokin ajaa saman asian. Mä en siis itse kyllä siihen nukuttas, mutta ei se kyllä nyt niin kamalaa ole jos joku nukuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:[quote="minna]
No ehkä kaikilla ei ole tarvetta ostaa sitä moses baskettia kun tuo äitiyslaatikkokin ajaa saman asian. Mä en siis itse kyllä siihen nukuttas, mutta ei se kyllä nyt niin kamalaa ole jos joku nukuttaa.
Niinpä. Ihme tarve joillakin brassailla rahalla ja jollain helkkarin kehdolla, joka menee sen pari kk.![]()
Niin ja on se kumma jos vielä mistään mitään ymmärtävälle kakaralle joku pahvilaatikko tekee elämälle ankean alun. Halleluja..