kuinka kauan/mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökö

Vieras
Hei!

Tilanne lyhyesti on tämä, en luota mieheeni. On salaa pitänyt yhteyttä toiseen naiseen viestien ja kuvienvaihtelun kautta. Eivät siis ole tavanneet..

Olo on nöyryytetty ja itsetunto valahti pohjalukemiin. Kysymys siis kuuluu, meneekö koskaan ohi??

Anteeksi olen antanut, mut unohtaa en voi, vaikka aikaa on menny puoli vuotta, ku paljastui.

Lähes joka päivä asia käy mielessä ja sit joka riidan yhteydessä..

Meillä OLI samantapainen tilanne,tosin ei ollu yhteydessä kehenkään.
Oli ottanut kuvia kamerallaan eri bileistä jne niin kaikki kuvat oli naisten peppukuvia ja muutenkin..aika inhottavia.Ei tiennyt että minua häiritsisi kuvat.Tuo siis suhteen alussa.

Nykyäänkin vielä kuvat tulevat esille keskusteluissa ja riidoissa,joka on varsin epämiellyttävää.. :ashamed:

Mutta kuvat ovat tiettävästi poissa koneelta joten hyvä juttu.

Itse pidän tuollaista kontaktia puhelimitse tms hieman outona.Pakko myöntää että minäkin chattaan muiden miesten kanssa,mutta mies ei jaksa erikoisemmin välittää.Enkä kyllä mitään pettämisvistejä lähettele. :)

Kieltämättä tuo juttu tuhosi jotain suhteesta....

Kyseessä tosiaan on vielä hänen ex, mikä tuntuu pahentavan mun oloa. Kuvien vaihtelu ahkä oli pahinta, ku tiedän et ne kuvat ei tod. olleet "kilttejä"....

minä olen pitänyt exääni yhteyttä sähköpostilla ,joskus textareilla.yhteen aikaan oli rajumpaakin tekstiä ja kuvaa.nyt laantunut""mitä kuuluu "" osastolle....mieheni tietää ,mutta ei ole moksiskaan.lähinnä häntä hymyilyttää,osoittaa hyvää itsetuntoa häneltä :) tietää etten ole pettämässä taikka mitään. :p

Yhteistyössä