Kuinka kauan kesti, ennen kuin tulitte raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
20v olin kun jätin pillerit pois. 2 vuotta meni ja 2 alkuraskauden keskenmenoa. En jaksanut enää yrittää ja aloitin pillerit. 23v olin kun päätettiin vielä yrittää. 1,5v meni etten raskautunut, mentiin tutkimuksiin, tutkimusten alussa raskauduin, meni kesken. Yritettiin vielä ja kun ei tärpännyt, päätettiin luovuttaa. Mun piti hakea pillerit kun huomasinkin olevani raskaana. Nyt oon 26v ja nyt rv 17+5.

Tulin molemmilla kerroilla raskaaksi toisella yrittämällä, olin 36, kun aloin odottaa esikoista ja 39, kun aloin odottaa kuopusta - olimme erittäin onnekkaita ja kiitollisia siitä!

Olin 20 kun alettiin eksän kanssa yrittämään lasta. Olin 36, kuukautta vailla 37 kun sain ensimmäisen lapseni. Eli melko kauan kesti. :cool: No juu tässä ei ollut kyse niistä jotka ovat kärsineet lapsettomuudesta ja raskautuneet lopulta hoidoilla niin kuin minä, mutta olipa vaan ihan pakko vastata.:whistle: :D

25-vuotiaana ekasta kierrosta raskauduimme ja nyt juuri ennen kuin täytin 27 vuotta raskauduimme jälleen ekasta kierrosta. Jokseenkin helposti sikiävää sorttia siis ollaan. :)

Mulla on 6raskautta takana, joista 2km ja 1keskeytys.
Yritystä on tarvittu max.3kk(Keskenmenojen jälkeen heti seuraavasta kierrosta ja toisen km:n jälkeen yksikierto välissä) Olen ollut 18-23v kun ollaan vauvoja tehty.

Olin 34 kun sain tuon ekan ja viimeisen. Ja en viitsi kertoo kuinka kauan meni kun ei kukaan usko kuitenkaan. En saanut hoitoja mitään. Hassuista oli kyl että kun totesin että olen raskaana niin samassa kuussa oli tullut struumakyhmy kaulaan. Kaksi keskenmenoo sitten on ollut sittemmin...Ja en enää aio yrittää, oli toka niin raskas.

Yhteistyössä