Kuinka kauan käytätte kertakäyttöistä terää kerrallaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos siis käytätte sheivailuun kertakäyttöteriä. Itse siirryin niihin kun en enää kaksteräsiä irtoteriä löytänyt vanhaan gilletteen, enkä halua niitä 3-4 terän systeemeitä. Mutta aika kauan tulee aina yhtä kertisterää käytettyä kun unohdan ottaa uuden..

Mä ostin 12 terän pussin vuonna 2004 ja käytän niitä samoja edelleen. Osa on lentänyt roskiin, osa on vielä korkkaamatta. Ja kyllä, sheivaan kesäaikaan viikoittain, talviaikaan tarpeen mukaan:D

Ei niillä saa vetää kuin kerran. Toisella vedolla isket ne vanhat kuonat, bakteerit ja karvanpätkät sinne naarmuun! Siksihän ne ovat kertakäyttöisiä tyhmä!
Minulla menee suihkussa yleensä kaksi pussillista teriä.

• Tykkää
Reactions: Minskii
[QUOTE="sissi";25017025]Ei niillä saa vetää kuin kerran. Toisella vedolla isket ne vanhat kuonat, bakteerit ja karvanpätkät sinne naarmuun! Siksihän ne ovat kertakäyttöisiä tyhmä!
Minulla menee suihkussa yleensä kaksi pussillista teriä.[/QUOTE]
:laugh:

Minulla on kainaloille oma ja alapäälle oma Bic-tai jotain muuta merkkiä kertisterät. Olen tarkka asiasta ja vaihdan 5 kerran jälkeen ja se tulee alle 2 viikossa.

Kyllä ne muutaman kuukauden ainakin menee, riippuu ihan siitä miten paljon sheivailen, mutta siihen asti käytän kun ne toimii. Vuosi sitten ostin 10 kpl:n pussin, vielä on ainakin kaksi käyttämättä :)

[QUOTE="sissi";25017025]Ei niillä saa vetää kuin kerran. Toisella vedolla isket ne vanhat kuonat, bakteerit ja karvanpätkät sinne naarmuun! Siksihän ne ovat kertakäyttöisiä tyhmä!
Minulla menee suihkussa yleensä kaksi pussillista teriä.[/QUOTE]

Mä putsaan aina vanhalla hammasharjalla sen teräosan :)

Yhteistyössä