Kuinka kauan katkeruus on normaalia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se joka lähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se joka lähti

Vieras
Jätin mieheni asioiden takia jotka olivat pielessä hänessä, suhteessamme ja minussa.

Nyt huomaan taas olevani katkera, kun huomaan hänen muuttuneen ja tekevän uuden tyttöystävänsä kanssa niitä asioita joita minun kanssani hän ei halunnut tehdä. Minulla on myös uusi mies, jonka kanssa olen todella onnellinen. Kuinka kauan tällainen katkeruus on normaalia ja miten päästä siitä eroon?

En tiedä, mutta aivan ymmärrettävää. Mä olen jo suhteemma aikana miettinyt, kun mies ei kuuntele mua kun puhun jne, että varmaan jos eroaisimme ja löytäisi uuden, kuuntelisi ja huomioisi tätä.
Sekopääkö olen, katkera ainakin jo valmiiksi...

Ei se ole mustasukkaisuutta, vaan katkeruutta siitä että minä kärsin vuosia siitä ettei mies halunnut tehdä mitä minä halusin ja nyt uuden kanssa ne asiat sopivatkin hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja se joka lähti;29213730:
Ei se ole mustasukkaisuutta, vaan katkeruutta siitä että minä kärsin vuosia siitä ettei mies halunnut tehdä mitä minä halusin ja nyt uuden kanssa ne asiat sopivatkin hänelle.

Onko jotakin selvittämättömiä asioita vielä? Normisti kai sitä olis exäänsä kohtaan melko neutraaleja tuntemuksia.

Ei mikään ihme että on katkera kun on kärsinyt vuosia.

Se, että ette tehneet asioita yhdessä, ei ollut sinun tai hänen "vika".
Se "vika" oli teissä molemmissa.
Kemiat voi kohdata ihan toisella tavalla toisen ihmisen kanssa.
Eri ihmisten kanssa mielii tehdä eri juttuja.

Vahingosta viisastuneena kannattaa määrätä jotain deadlineja milloin muutoksen on tapahduttava suhteessa, ettei kerkiä katkeroitumaan.

En tiedä kauanko ihminen voi olla katkera. Eksäni on sitä edelleen ja erosta on kuusi vuotta aikaa. Molemmilla uudet puolisot. Katkeruus estää normaalin lapsiin liittyvän kommunikoinnin, eksä ei katso minuun jos yritän hänelle naamakkain puhua, ei vastaa minulle puhelimeen ja esim. lasten juhlat ja koulun tapahtumat jäävät häneltä tästä syystä kokematta. Katkeruus on kamala asia ja kelle sitä tekee sillä enimmäkseen pahaa... Itselle?

Yhteistyössä