N
Nappi
Vieras
Minun 6-vuotias tyttöni ei aina haluasi lähteä kauppaan yms mukaan. Voiko hänet jättää yksin kotiin, esim 30min? Onko liian nuori? Tyttöön kyllä luotan mutta.. miten te muut olette toimineet??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi jessus:Minä en ymmärrä tätä ylihysterisointi "no enpä kyllä jättäis vielä 6 vuotiasta" yms. Miten ihmeessä ennen vanhaan pärjättiin? Sillon monesti sillä 6-vuotiaalla oli vielä pienempi / pienempiä sisaruksia siinä hoidettavana eikä ollu kännyköitä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voi jessus:Minä en ymmärrä tätä ylihysterisointi "no enpä kyllä jättäis vielä 6 vuotiasta" yms. Miten ihmeessä ennen vanhaan pärjättiin? Sillon monesti sillä 6-vuotiaalla oli vielä pienempi / pienempiä sisaruksia siinä hoidettavana eikä ollu kännyköitä!
Onko se sitten tavoiteltavaa että lapset heitteillä? Ei 6v osaa olla vastuussa vielä pikkusisaruksistaan, vasta opettelee hiljalleen vastuun ottoa itsestään! Hyvin sitä selvittiin ennen joo, lapset itkivät sängyissään kun vanhemmat oli pelloilla.
No enpä kyllä jätä vielä 6 vuotiasta![]()
Meillä 6v on kyllä omatoiminen ja reipas muuten, mutta yksin ei suostu missään nimessä jäämään hetkeksikään. Tämä vaan pahentunut parin vuoden sisällä. Toiv. joku vaihe.