Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
eli parempi unohtaa se isi kokonaan kun tapaa harvoin?
pakkohan se suhde isään jollain tapaa aloittaa parempi mitä pienempi,kamalempaa se oli jos noin 1-2v joutuisi yhtäkkiä isälleen.
entäs kun vauvoja viädään hoitoon myös mummoille ihan koko vuorokaudeksi?
Ei toki tarvitse unohtaa
Välimuotojakin on olemassa, riippuen tietysti isästä - ja äidistä. Mä en itse noin pienen vauvan kyseessä ollessa jättäisi häntä noin harvoin kaksin isän kanssa (kaksin tekemisissä pitäisi olla päivittäin, että se ei horjuttaisi perusturvallisuutta - minun mielestäni), vaan yrittäisin kehitellä jotain muuta keinoa.
Mutta silloin, kun meidän esikoinen oli vauva, en tiennyt mitään näistä asioista, joita nyt tähän kirjoittelen. Ja meidänkin esikoinen oli vuorokauden mummulla hoidossa. Myöhemmin en enää tehnyt niin, enkä tekisi nytkään. Ihan siitä syystä, että tiedän näistä asioista nyt, ja sen vuoksi haluan niitä tähänkin kirjoitella, että toiset eivät tekisi samaa virhettä kuin itse silloin tein. Tosin silloinen vauva on nyt kohta 14v poju, ja ihan fiksu jätkä onkin, mutta vasta tulevaisuus näyttää miten kaikki on vaikuttanut kaikkeen - nyt, kun asioita osaa ajatella oikelta kantilta.