J
jepjep
Vieras
no jokainen joka on tarpeeksi AHNE saa sitä rahaa. rahaa saa teettämällä orjatyönä muilla työt, kiinalaiset ym tekevät orjatyönä kaiken ja se ahne ottaa voiton. rahaa saa jos ei välitä ympäristöstä vaan saastuttaa kiertäen lakeja tai kuten yleensä, kunnat antavat saastuttaa ja käyttää luonnonvaroja ilmaiseksikin. rahan tekemiseen ei tarvita älyä. tyhmimmät ihmiset ovat rikkaimpia ja laiskimmat. pankin johtajat ja muut rahan kanssa tekemisissä olevat tekevät helpointa työtä ja saavat suurinta liksaa ja pienin vastuu. jmistään eivät ole vastuussa. menevät mukaan pyramidihuijauksiin ja eivät tiedä myymistään rahastoista yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Minusta viime vuosina jotkut ovat vedättäneet keskituloisten selkänahasta itseelleen kohtuuttoman kakun. eli ökyrikkaat vedättävät vaan enemmä n ja enemmä itselleen yhteisiä rahoja. pääomarikkailta on lopetettu veronmaksu, metsätulot saa pitää ilmaiseksi maksamatta veroja ja muutenkin pääomarikkaatt maksattavat aina meilllä köyhilllä keskitulloisilla sen riskin. laittavat valtion takaamaan omat telakkayrityksensä jne ja pitävät itse voiton ja jos jotain menee pieleen, valtio eli keskiluokka maksaa.
toisekseen rikas eliitti ei tee itse mitään. niinhän se menee jossain maatilayrityksissäkin että omistajat makoilevat ja tallin siivoamssa käyvä raskasta työtä tekevä renki saa surkeinta palkkaa mitä mol:n sivuiilla kenellekää maksetaan.
eli minusta laiskat loiset eli rikkaat ja toisaalta toimeentulotukiasiakkat jotka myös loisivat meidän keskituloisten kaikki työt tekevien kustannuksella, pitäisi lopettaa. eli kyllä olen sitä mieltä että valtio on jakanut minun rahoja liikaa laiskoille loisille eli näille pääomarikkaille.
hmm, no lähtökohtaisestihan se rikas on tehnyt jotain jotta on alunperin saanut rahaa... ja saatuaan rahaa on sen sijoittanut.. joko on lykästänyt tai sitten ei.. (ne joita ei lykästä eivät myöskään yleensä ole rikkaita) ja kun on sijoituksissaan onnistunut, tehnyt hyviä päätöksiä, ansainnut sitä rahaa sillä voi ostaa sitä kiinteää omaisuutta.. ja kun olet sen kerran ostanut/saanut niin miksi ihmeessä sun pitäis maksaa siitä veroa...? ja kyllä ajattelen että jos olisin miljoona omaisuuden saanut luotua, ostanut maatilan.. niin en mä siellä itse niitä ikäviä töitä tekis... kun kerran on rahaa siitä jollekkin maksaa..
jos hukkaavat miljardeja, valtio eli me keskituloiset veronmaksajat taas paikkaamme. ja he saavat uuden paremman toimen ta jäävät vanhaan virkaan.
koska ihmiset uskovat että rikkaat ovat jotenkin parempia nämä pellet jotka ovat hukanneet suomen valtion omaisuuden omiin taskuihinsa ja myyneet ulkomaille saavat polskuttaa.
rikkaat ovat vain ja ainoastaan ahneita. mitenkään ahkeria tai älykkäitä he eivät ole.ahneita ilkeitä. tappaisivat kehitysmaan lapsen ja veisivät silmät tältä jos joku rikas siitä maksaisi 100 euroa. tätä tapahtuu koko ajan.
älykkäät ihmiset eivät rahasta välitä. he ovat köyhyysrajalla kiikkuvia yliopistoihmisiä.