kuinka iso vuokra,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
ja minkän kokoinen asunto,saattekoasumistukea.meillä on 4h,k,sauna vuokra on 827e ja ei saada asumistukea.mietitään kannattaisko ostaa oma asunto.

Sehän riippuu siitä, aikooko siinä itse asua tai kuinka kauan. Miellä maksettu asunto mut ilman tukia eletty, nyt yhtiövastike alle 300euroa, neliöitä yli 100 rivitalossa. Ei valittamista, joten ei kannata mun mielestä myydä mistään hinnasta... Vai olenko väärässä?

76 neliöinen kolmio, vuokra nousee maaliskuun alusta 721 euroon. Ei asumistukea (lopettivat kun menin töihin). Oma suunnitteilla vielä tänä vuonna, tolla lyhentää lainaakin :). Ja kaksin asustetaan pienen miehen kanssa.

Meillä ollut kolmioissa kaikissa 750-800?.
Nyt asutaan osakkeessa, sattuneesta syystä. :D
Te ketkä mietitte sitä omaan muutoa niin muistakaa toki sen lyhennyksen+koron päälle tulevaa yhtiövastiketta/omakotitalon ylläpitökustannuksia... :)

meillä kerrostalo kolmio,72 neliötä, vuokra muistaakseni 680e. Eikä tällä hetkellä saada asumistukea. Omaa ollaan ostamassa heti kun minäkin saan töitä. Omaa tullaan maksamaan vastikkeen kanssa noin 1000e/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Meillä ollut kolmioissa kaikissa 750-800?.
Nyt asutaan osakkeessa, sattuneesta syystä. :D
Te ketkä mietitte sitä omaan muutoa niin muistakaa toki sen lyhennyksen+koron päälle tulevaa yhtiövastiketta/omakotitalon ylläpitökustannuksia... :)

Mä oon laskenukin, että mulla olis varaa maksaa nykysen vuokran lisäksi noin parisataa vielä asumisesta, eli voisin toisin sanoen nyk.vuokran verran maksaa lyhennystä ja siihen vastikkeet päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
meillä kerrostalo kolmio,72 neliötä, vuokra muistaakseni 680e. Eikä tällä hetkellä saada asumistukea. Omaa ollaan ostamassa heti kun minäkin saan töitä. Omaa tullaan maksamaan vastikkeen kanssa noin 1000e/kk.

nyt puhuin paskaa, vuokra on siis 580e.

Yhteistyössä