Kuinka hyvä kokki olet? Bravuurisi? Tän päivän menu?

Mä en todellakaan ole hyvä kokki ja lapsi tulee varmaan tutustumaan aika hyvin eineksiinkin, kun äiti ei osaa mitään tehdä. Tänään väsäsin lihapullia ja nekin tein helpoimman kautta, käyttäen sipulikeittoaineksia. Ihan hyviä noista kyllä tuli, tosin aika suolaisia, vaikka en yhtään suolaa itse lisännyt, vain keittoainesten suola.

Bravuurina voisin ehkä sanoa jauheliha- tai makkarakeiton, ne kyllä multa luonnistuu hyvin.

Meillä siis tänään lihapullia ja valkosipuliperunoita.
 
Mie osaan tehdä jos mulla on ohje ja aikaa. Harvemmin noita on, vaan teen 10 asiaa samalla ja siitä seurauksena meillä aikasta usein on hieman pohjaan tarttunutta ruokaa :ashamed: Perus kotiruokaa teen, ja jauhelihakastike on varmaan bravuuri. Tänään syötiin lounaaksi pyttipannua eilisestä jääneistä grilliruoista. Illalla taas grillataan.
 
vieras
Osaan laittaa ruokaa hyvin. Lapset ja mieski tykkää :) Bravuuri on broileri-kasvislasagne. Tänään meillä oli lounaaksi lihapullia, perunasalaattia, täytettyjä munia, fetasalaattia, kaikki itsetehtyjä :p
 
vieras
En ole kovinkaan kummoinen kokki.

Tänään oli, itsetehdyt lohkopotut, vihreä salaatti + perunasalaatti (kaupan) ja porsaan leivitetyt phvit (jotka tein alusta loppuu itse ja olin niistä ylpeä...

Bravuurina, ehkä makunsa puolesta jauhelihakastike, mutta siihenkin olen jo kyllästynyt, joten ei välttämättä minulla enää ole mitään bravuuria.
 

Yhteistyössä