Kuinka huonoon kuntoon ihminen voi saada itsensä fyysisesti pelkällä stressillä ja ahdistuksella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn nyt näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn nyt näin

Vieras
mIeheni pitää minua luulotautisena ja mitätöi oireeni,jotka taas minusta tuntuvat siltä että kyseessä on jokin vakava tauti kuten syöpä,aivokasvain tai jotain.
Olen asiasta aiemminkin avautunut mutta nyt tämä alkaa koetella jo parisuhdettakin,siksi näin.
OIreeni ovat-
-päänsärky vasemmalla korvan takana säteillen ylöspäin maaliskuusta saakka (oli välillä pois) joka päivä,ei koko ajan eikä kovaa särkyä mutta tuikkii pitkin päivää
-lihasnykinät kaikissa lihaksissa ,tämä on se kauhein vaiva,jonka vuoksi kävin neurologillakin (pään kuvaus tulossa,epäili hyvänlaatuiseksi lihasnykinäksi)
-Tulee voimattomuuskohtauksia yleensä puolen päivän maissa,huono olo valtaa koko kehon,sisäinen lihasten vapina ja tärinä.
-Olen alkanut saada paniikkikohtauksia noin tunnin nukkumisen jälkeen öisin.
-elämäni ensimmäinen sahalaitakuvio tuli silmääni tällä vkolla,migreeniä ei ole ollut,jännityspäänsäryksi meinasi tk-lääkäri.
-mustelmia alkanut tulla,en tiedä mistä,olen nyt kiinnittänyt niihin huomiota,voi olla osunutkin johonkin..
-päänahka arka ja päänahan alla kihelmöi joskus.
-sain myös elämäni ensimmäisen korvatulehduksen
verikokeita on otettu,niissä ei kummempia,lihasentsyymit alakantissa (en tiedä mitä'meinaa),kilpirauhaset ym.tutkittu,ne ok,samoin magnesium ja kaliunarvot.
Neurologin statuksessa vilkkaahkot refleksit jaloissa,ei muuta poikkeavaa.
Olen aivan satavarma ettei voi olla normaalia,elän hirveässä stressissä ja se tiettty ruokkii oireita.Mutta aivokasvainpelko on hirveä,tai joku syöpä joka levinnyt joka kolkkaan.
Kun tulee noita voimattomuuskohtauksia,ne on todella pelottavia,ruumis vapisee sisäisesti ankä voi sille mitään,en voi hallita kroppaani.Pelottavaa!!
Tutkimuksissa siis olen edelleen,mieheni vain ei ota todesta ja itse teen lähes kuolemaa aivokasvaimeen.
Nämä oireet eivät ole koko ajan läsnä mutta PÄIVITTÄIN kuitenkin,osan päivästä pystyn toimimaan ihan normisti,vaikkakin pelko on JOKA MINUUTTI läsnä.Elämä on vain diagnoosi odottamista.

Yhteistyössä