Kuinka hinnoitella koiranhoito kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on kotona yksi iloinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva koira ja ajattelin että voisin silloin tällöin ottaa kotiimme hoitoon yhtä sosiaalista yksilöä esim. päivän, viikonlopun tai viikon ajaksi mutta en tiedä mikä olisi kohtuullinen hinta pyytää vuorokaudesta?

Olisiko teillä vinkkejä? tai kertoisitteko minkä verran olisitte valmis maksamaan koiranne hoidosta tai mikä olisi teidän mielestänne kohtuullinen hinta.

Kiitos!

Pimeästi vai?

No 20€ vuorokausi, ellei sit syö ihan tolkuttomasti. Eihän se mikään suuri duuni olis sinänsä, menis oman koiran hoidon ohella.

Syöminenhän ei hintaan vaikuta koska yleensä koiralle tuodaan omat eväät - ettei tule mitään vatsaoireita?

Mietin juurikin tuota 20 e / vrk mutta mietin että onko se liikaa pyydetty. Olisitteko te itse valmiita maksamaan 20 e / vrk koiranne hoidosta?

[QUOTE="vieras";27805776]Onpas edullinen hoitola vai onko siiis nimenomaan jonkun kotona? :)[/QUOTE]

Juu, kotona. Onhan siellä useampi koira kerralla, mutta siis kotona, kotitiloissa ihmisten parissa.

[QUOTE="vieras";27805771]Syöminenhän ei hintaan vaikuta koska yleensä koiralle tuodaan omat eväät - ettei tule mitään vatsaoireita?

Mietin juurikin tuota 20 e / vrk mutta mietin että onko se liikaa pyydetty. Olisitteko te itse valmiita maksamaan 20 e / vrk koiranne hoidosta?[/QUOTE]

Itse en olisi valmis maksamaan 20e/vrk koiran hoidosta jonkun kotona. Vaikka olosuhteet onkin varmasti paremmat kuin hoitolassa (tosin oma koira ei ole koskaan ollut hoitolassa hoidossa, joten en varmaksi tiedä...). Koska jos tuota koiranhoitohommaa tekee siinä sivussa eikä elinkeinonaan ja vieläpä mahdollisesti itse ehkä olet päivisin töissä? Eli et koiran kanssa 24/7, niin n. 10e/vrk kuulostaa kohtuullisemmalta. Eri asia jos saat vakiinnetettua asiakaskuntaa ja toteavat sut hyväksi niin varmaan voi sitten uudelleen tarkastella hintaa.

Itse en olisi valmis maksamaan 20e/vrk koiran hoidosta jonkun kotona. Vaikka olosuhteet onkin varmasti paremmat kuin hoitolassa (tosin oma koira ei ole koskaan ollut hoitolassa hoidossa, joten en varmaksi tiedä...). Koska jos tuota koiranhoitohommaa tekee siinä sivussa eikä elinkeinonaan ja vieläpä mahdollisesti itse ehkä olet päivisin töissä? Eli et koiran kanssa 24/7, niin n. 10e/vrk kuulostaa kohtuullisemmalta. Eri asia jos saat vakiinnetettua asiakaskuntaa ja toteavat sut hyväksi niin varmaan voi sitten uudelleen tarkastella hintaa.

Itseasiassa olen päivisin myös kotona joten koira ei joutuisi olemaan yksin.

En olisi valmis maksamaan euroakaan kotihoidosta, joka ei ole elinkeinotoimintaa. Ja en myöskään ottaisi euroakaan, mikäli jonkun toisen koiran silloin tällöin oman koirani seuraksi ottaisin. Ruuat pitäisi omistajan puolin ja toisin toimittaa.

En jaksa muuta kuin ihmetellä, että miten tänä päivänä aivan JOKA asiasta pitää maksaa...

Puhutko nyt siis yhdestä tutusta koirasta, jonka voisit ottaa hoitoon, vai jostain yleisestä koiranhoitamisesta tyyliin lappu ilmoitustaululla? Jos kyse tutun koirasta, en osais kyllä rahaa pyytää vaan menisin sillä periaatteella, että sitten voi vuorostaan saada oman koirani mahdollisesti joskus hoitoon heille, tai välttämättä en sitäkään. Ehkä kympin vois pyytää jos henkilö kysyy korvausta, tai kahvipaketti tms..

Yhteistyössä