mistä saa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIESSSSSSSSSSSS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIESSSSSSSSSSSS

Vieras
halpoja mutta hyviä vaunuja? :) hakusessa olisi.. tuntuu että paikat loppuu kesken, siis ne mistä niitä voi ettiä!!! :( :( hmm.. paljon te olisitte valmiita maksamaan hyvä kuntoisista/siisteistä emmaljungista? (vm 2001) tai mikä on kohtuullinen hinta..?

Ootko kokeillut huutiksesta, keltaisesta pörssistä, lastentarvikeliikkeetkin myy joskus käytettyjä (voi löytyä kotisivuilta)? Ja tietty keskustelupalstojen kirppikset esim. täältä, helistin, vauva jne.

noin vanhoista makasaisin ehkä jotain vajaa 100? ja pitäis olla todella hyvässä kunnossa. Huolella tarkista ennen maksua eli älä osta huutiksesta ellet pääse vaunuja ensin tarksitamaan. Ei saa olla mitään homeeseen viittaavia pilkkuja/tahroja, ei saa olla ulkona säilyetty jne. Ole tarkka, kun ostat käytetyt! Varsin kohtuullisella hinnalla saa ihan uusiakin, mutta jos kierrätys on teidän juttu niin hyvä, en sitten liputa uusien puolesta enempää, itse en vain uskaltanut ostaa käytettyjä..

huutiksen ja tän keskustelupalstan olen katsonut ei löytynyt sopivia :( huoh.. kun juuri tuo pelottaa että ostan käytetyt vaunut joista sanotaan että on hyvät, mutta todellisuudessa onkin aivan päinvastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huutiksen ja tän keskustelupalstan olen katsonut ei löytynyt sopivia :( huoh.. kun juuri tuo pelottaa että ostan käytetyt vaunut joista sanotaan että on hyvät, mutta todellisuudessa onkin aivan päinvastoin.

Katso myös vauvalehden osta&myy,keltainen pörssi (siellä myös tarkka haku),nettimarkkina.com.

http://www.keltainenporssi.fi/haku/search?auction=false&text=&sort=&corporateSeller=false&licencePlate=&useFacets=true&fromTime=&pic=false&toTime=&adId=&adType=0&products=00K004040005&video=false&paging=false&privateSeller=false

pyydä huutiksesta tarkempia kuvia ja kysele yksityiskohtaisesti kaikesta, koska jos myyjä ei ole rehellsiesti kertonut voi kaupan käsittääkseni purkaa.

Niin ja voisiko olla muun merkkiset, katsoin huutiksen Brion tarjonnan ja ihan ok näköisiä ja hintaisia oli tarjolla. Emmaljungaa en katsonut, kun niissä hinnat sika korkeat aina.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyydä huutiksesta tarkempia kuvia ja kysele yksityiskohtaisesti kaikesta, koska jos myyjä ei ole rehellsiesti kertonut voi kaupan käsittääkseni purkaa.

Niin ja voisiko olla muun merkkiset, katsoin huutiksen Brion tarjonnan ja ihan ok näköisiä ja hintaisia oli tarjolla. Emmaljungaa en katsonut, kun niissä hinnat sika korkeat aina.

hmm.. kyllä se merkki voi kai muukin olla.. olen lähinnä kyllä katsellut Bora kombeja ja just emmaljungaa.. :)

hmm.. kyllä se merkki voi kai muukin olla.. olen lähinnä kyllä katsellut Bora kombeja ja just emmaljungaa.. :)

sillä noita Brioja liputan, kun meillä on Novat 2006 ja hyvät on olleet, suosittelen.

sillä noita Brioja liputan, kun meillä on Novat 2006 ja hyvät on olleet, suosittelen.

no täytyypä katsella niitäkin :)

Yhteistyössä